کد خبر : 13781
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 6:34

شهرک خاوران، کارگاه بزرگ عمرانی تبریز

شهرک خاوران، کارگاه بزرگ عمرانی تبریز

شهردار منطقه۹ تبریز با اشاره به حجم پروژه های درحال انجام شهرک خاوران گفت: این شهرک به کارگاه بزرگ عمرانی تبریز تبدیل شده است.

image

شهردار منطقه۹ تبریز با اشاره به حجم پروژه های درحال انجام شهرک خاوران گفت: این شهرک به کارگاه بزرگ عمرانی تبریز تبدیل شده است.

به گزارش آی نیوزبه نقل از شهرداری منطقه۹، بهرام نسیانی  در بازدید از آخرین روند اجرای پروژه های عمرانی حوزه ی استحفاظی خود، اظهار داشت: امروز، خاوران به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به مساعدت ها و حمایت های ستودنی شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و فرهنگی شهرک خاوران تصریح کرد: با عزم جدی و تلاش جهادی، مجموعه ی شهرداری منطقه۹، در جهت رشد، عمران و آبادانی شهرک مدرن خاوران، لحظه ای غافل نشده و از پای نخواهیم نشست.

مهندس نسیانی، اهم پروژه های عمرانی در دست اقدام منطقه را، در راستای آماده سازی زیرساخت های اساسی شهرک خاوران برشمرد و خاطر نشان کرد: پروژه های درحال اجرای شهرک خاوران، پروژه هائی مهم و اثرگذار هستند که با هدف خدمت رسانی و افزایش رفاه حال شهروندان در حال انجام می باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با اتمام این پروژه ها، شاهد تحول بنیادین در چهره ی شهرک خاوران باشیم.

شهردار منطقه۹ افزود: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک، در حال حاضر چندین پروژه ی عمرانی فعال می باشد که از اهم این پروژه ها، احداث بلوار شیخ شهاب الدین اهری و تقاطع غیر همسطح خاوران می باشد که با اتمام این پروژه ها، دسترسی به مرکز همایش های بین المللی تبریز و شهرک خاوران تسهیل خواهد شد.

مهندس نسیانی در پایان این بازدید اظهار داشت: مجموعه ی اقدامات پیش رو، چشم انداز امیدوار کننده ای را روبروی این شهرک قرار داده است که از وجود روزهای خوبی برای این شهرک حکایت دارد.

وی افزود: با پیشرفت روز افزون شهرک خاوران، شهروندان فهیم تبریزی، منتظر تبلور طلوعی ماندگار از شرق تبریز باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.