کد خبر : 13784
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 9:15

خیابان ۱۸ متری شهید طاهری تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت

خیابان ۱۸ متری شهید طاهری تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت

شهریارنیوز: آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری شهید طاهری تبریز برگزار شد.

image

آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری شهید طاهری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، رسول وظیفه شناس، شهردار منطقه ۱۰ تبریز در آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری شهید طاهری با بیان اینکه پروژه های عمرانی و خدماتی مختلفی در این منطقه درحال اجراست، اظهار کرد: دو پارک باغ فدک و آنالارباغی در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در حال اجراست که این پروژه ها بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین سه خیابان دیگر نیز در این منطقه درحال مسیرگشایی است که امیدواریم این پروژه ها تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد. تا با بهره برداری از این پروژه ها شاهد گره گشایی مشکلات شهرداری منطقه ۱۰ تبریز شویم.

وظیفه شناس در ادامه با بیان اینکه راه نجات منطقه مسیرگشایی خیابان هاست، اظهار کرد: امیدواریم با مسیرگشایی های صورت گرفته شاهد آبادی خیابان های شهرداری این منطقه باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بزرگ ترین پروژه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز اشاره کرد و گفت: ساماندهی آرامستان ستارخان و تبدیل این آرامستان به پارک سه و نیم هکتاری، ضمن افزایش سرانه فضای سبز در منطقه، موجب ایجاد روحیه پرنشاط در جامعه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان اینکه از سال ۹۱ تاکنون رکود اقتصادی، بدترین دوره زمانی از لحاظ مالی برای شهرداری تبریز را رقم زده، تصریح کرد: با وجود این شرایط بحرانی در جامعه، کارهای بسیار بزرگی در شهرداری تبریز صورت گرفته که امیدواریم در آینده نیز این اقدامات ادامه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.