کد خبر : 1382
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 7:56

آذربایجان و تبریز خواستگاه مطبوعات کشور است/ شهرداری خانه باقرخان را تملک کند

آذربایجان و تبریز خواستگاه مطبوعات کشور است/ شهرداری خانه باقرخان را تملک کند

 

 

 

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار  داشت: آذربایجان و تبریز خواستگاه اصلی مطبوعات کشورمان ایران است و این امر واقعیتی انکارناپذیر است.

به گزارش شهریار، دکتر حبیب شیری آذر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز باتبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران اظهار داشت: کشورمان ایران در حوزه مطبوعات مدیون اصحاب قلم و اهالی مطبوعات آذربایجان بخصوص کهنشهر تبریز است.
شیری آذر با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای فعلی برای مطبوعات نسبت به چند سال گذشته تغییر مثبتی داشته است گفت: در طول یک سال اخیر فشار ها از دوش عزیزان مطبوعاتی برداشته شده است هر چند با ایده آل ها فاصله داریم..
این عضور شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه بعضا در صحن علنی شورا هم رفتاری که در شان خبرنگاران است اتفاق نمی افتد اظهار داشت: در خواست دارم به جایگاه و اهمیت ویژه اصحاب قلم و خبرنگاران توجه داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: اگر در کشور ما آزادی، آبادی و مردم سالاری دینی و قانون نهادینه شده است مطمئنا نقش اصحاب قلم و رسانه در این خصوص تاثیر گذار و بی بدیل است.
وی افزود: هرچند اخبار شورا در رسانه ها گروهی استان انتشار می یابد اما از اعضای شورا می خواهم تدبیری بیاندیشندتا استقبال کم اصحاب رسانه از جلسات شورا جای خود را به حضور فعال خبرنگاران در جلسات علنی بدهد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان با اشاره به اینکه وضعیت خانه باقر خان در شان این سالار ملی مشروطه نیست اظهار داشت: از شهردار محترم تبریز درخواست می کنم تا نسبت به تملک و بازسازی خانه باقر خان که نماد مقاومت قهرمانانه مردم تبریز است اقدام کند و همچنین خودروی شخصی استاد شهریار را نیز خریداری و به موزه شهر تحویل نماید.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.