کد خبر : 1384
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 - 13:10

بلدیه تبریز پرچمدار مدیریت نوین شهری در ایران است

بلدیه تبریز پرچمدار مدیریت نوین شهری در ایران است

 آی نیوز –  شهردار کلانشهر تبریز گفت: بلدیه تبریز به عنوان اولین بلدیه ای که در کشورمان آغاز به کار کرده است همواره پرچمدار مدیریت نوین شهری در کشور بوده است.

دکتر صادق نجفی در حاشیه هشتادو هفتمین نشست شهرداران کلانشهرهای کشور اظهار داشت: هرچند یکصد و هشت سال از آغاز فعالیت شهرداری تبریز به عنوان اولین شهرداری ایران می گذرد اما بلدیه های ایران دوران پر فراز و فرود بسیاری را در این مدت بیش از یک قرن سپری کرده اند.

دکتر صادق نجفی گفت: پیشینیان ما در شهرداری تبریز با همت والا و اراده قوی خود اقدام به ایجاد ساختاری نموده اند که الان به وجود این تشکیلات افتخار می کنیم.

شهردار کلانشهر تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز به عنوان اولین شهرداری کشور وظیفه سنگینی برای خود متصور است. از یک سو باید همواره در جهت ارائه خدمات برتر به شهروندان بکوشیم و شهر را هم برای مردمان امروز و آیندگان به سمت توسعه متمایل کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان الگویی برای سایر شهرهای استان و کشور مطرح است و فعالیت ها و برنامه های شهرداری همواره مورد رصد، نقد و تحلیل قرار دارد به همین دلیل باید بهترین پروژه ها با بهترین کیفیت اجرا در تبریز اجرایی شود.

وی گفت: نمی گوییم وضعیت ایده الی داریم اما اراده ای در شهر بوجود آمده است که با تبدیل این کلانشهر به یک کارگاه بزرگ سازندگی به صورت جهادی تبریز را آنطور که شایسته نام آن است بسازیم.

دکتر صادق نجفی با اشاره به اینکه شهرداری کلانشهر ها تمامی درآمد های خود را از شهر تامین می کنند گفت: ضروری است که شهرداری های کلانشهرهای کشور به سمت ایجاد در آمد های پایدار حرکت کنند و در این راستا نشست شهرداران کلانشهرها فرصت مناسبی برای استفاده شهرداران حاضر از تجربیات همدیگر در این خصوص است.

نجفی با اشاره به تعامل مثبت و سازنده شورای اسلامی شهر تبریز با شهرداری اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز همواره با تمام توان از شهرداری حمایت نموده است و تعامل مثبت و سانده ای که بین شورا وشهرداری وجود دارد اصلی ترین دلیل پیشرفت کارها در شهرداری تبریز محسوب می شود.

شهردار تبریز با اشاره به نشست شهرداران کلانشهرهای کشور در تبریز اظهار داشت: مسائل و مشکلات کلانشهرهای کشور کمابیش شبیه  همدیگر است و این نشست ها که به صورت دوره ای و هرماه یکبار انجام می شود کمک بزرگی به مدیریت های این شهرهاست که بتوانیم از تجربیات هم استفاده مناسبی بنماییم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.