کد خبر : 1390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 10:58

شب شعر “غزه،مظلومیت، مقاومت شجاعانه” در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

شب شعر “غزه،مظلومیت، مقاومت شجاعانه” در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

آی نیوز – همزمان با روز حقوق بشر وکرامت انسانی، با حضور اهالی شعر، ادب وشهروندان محترم  شب شعر “غزه،مظلومیت، مقاومت شجاعانه” در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

 خسرو خیری در این باره گفت: این شب شعر بعنوان ششمین شب شعر مناسبتی این فرهنگسرا در سال ۹۳ می باشد که در حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل صهیونیستهای اشغالگر و کودک کش و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این فرهنگسرا برگزار می شود.

خیری افزود : در۲۹ روز گذشته صهیونیستها با حمایت آشکارآمریکا و کشورهای داعیه دار حمایت از حقوق بشری؛نسل کشی کامل را در غزه اجرا می کند و نهادهای حقوق بشر به صورت منفعل با این حجم عظیم فجایع انسانی برخورد می کنند و کشورهای عربی نیز با سکوت وحمایت های پشت پرده دشمنان صهیونیستها را در ادامه جنایات خود هر روز مصرتر می کنند.

مدیر فرهنگسرا افزود: جنایات فضیع صهیونیستها چهره وحشیانه این رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد وملتهای آزاده و آگاه جهان در تمام اقصی نقاط جهان علیرغم مخالفت دولت مردان خود این جنایات را محکوم می نمایند.

خیری افزود: الحمدالله مقاومت شجاعانه مردم فلسطین دشمنان را مایوس کرده است و با اعتقاد به پیروزی حق بر باطل انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد نابودی رژیم ددمنش صهیونیستی وپیروزی حق بر باطل خواهیم بود و وعده خداوند انشاالله محقق خواهد شد.

در خاتمه این گزارش آمده است دراین محفل ادبی شعرا ضمن همدردی با مردم مظلوم وستمدیده غزه، مقاومت شجاعانه آنها را با زبان شاعرانه وتاثیر گذار خود وصف ویاد شهدای غزه را گرامی داشتند وبر حمایت از آرمان های حضرت امام خمینی ومقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید و اشعار گرانقدر خود را در حضور شهروندان قرائت نمودند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.