کد خبر : 13913
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 3:55

ایران قهرمان جام کاراته بین المللی وحدت و دوستی ارومیه شد

ایران قهرمان جام کاراته بین المللی وحدت و دوستی ارومیه شد

 تیم کاراته ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۲۳ برنز بر سکوی قهرمانی چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی ایستاد.

 

این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۱۳ کشور جهان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای جمعه تا یکشنبه /۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و ترکیه با چهار طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان با ۲ طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان تیم ایران سه طلا، ۶ نقره و هشت برنز کسب کرد و به مقام قهرمانی رسید، تیم جمهوری آذربایجان با ۲ طلا و ۲ برنز دوم شد و برزیل با یک طلا در مکان سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان تیم ترکیه با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با ۲ طلا، چهار نقره و هفت برنز دوم شد و تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد.

در رده نوجوانان تیم ایران با کسب پنج مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز اول شد، تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه دوم قرار گرفت و جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با سه برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

امروز و در روز پایانی مسابقات، کاراته کاهای ۲ وزن رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم علی مسکینی از ایران /کرمانشاه/ با برتری مقابل محمد شایگان قهرمان شد و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم سمیر محمداف /samir mohammadof/ از جمهوری آذربایجان با برتری مقابل علی اصغر آسیابری بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

به گزارش ایرنا در چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته جام وحدت و دوستی ۳۰۰ کاراته کا از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، ترکیه و آمریکا حضور داشتند.

این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و در ۲ بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد.

در این پیکارها تیم ملی فرانسه با هشت کاراته کا، تیم ملی عراق با ۲۵ کاراته کا، کویت با ۲۳ کاراته کا، تیم ملی ترکیه با ۲۵ کاراته کا، تیم جمهوری آذربایجان با ۵۲ کاراته کا، تیم های افغانستان و پاکستان هر کدام با ۱۵ کاراته کا شرکت داشتند.

روسای فدراسیون کشورهای، فرانسه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و رییس کمیته داوران از کشورهای بلژیک، دانمارک و نروژ میهمان ویژه این دوره از مسابقات بودند.

سمینار داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز در آستانه چهاردهمین تورنمنت بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.