کد خبر : 1396
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 10:05

رئیس کمیته نهادهای مردمی احیای دریاچه ارومیه تعیین شد

رئیس کمیته نهادهای مردمی احیای دریاچه ارومیه تعیین شد

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز به عنوان رئیس کمیته نهادهای مردمی و جوامع محلی ِ شورای فرهنگی و اجتماعی احیای دریاچه ارومیه انتخاب شد.

سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی عضو شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه و  ریاست کمیته نهادهای مردمی و جوامع محلی ِ دریاچه ارومیه را عهده دار شد.

حسن زاده در این رابطه تصریح کرد: اقدامات اجرایی برای احیای دریاچه ارومیه آغاز شده و استانداری نیز در این بین مسئولانه وارد عمل شده است.

 وی گفت: همانطور که دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی نیز پیش از این اعلام کرده اند، در حال حاضر هیچ اولویتی برای استان بالاتر از احیای دریاچه ارومیه نیست و این مورد باید سرلوحه تمام برنامه های توسعه در آذربایجان شرقی باشد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز همچنین یادآور شد: در همین راستا شورای فرهنگی و اجتماعی احیای دریاچه ارومیه با حضور جمعی از اساتید، محققان و صاحبنظران این عرصه تشکیل شده است.

حسن زاده تاکید کرد: امیدواریم با همکاری آحاد مردم، تشکل ها و همگرایی های ملی و منطقه ای بتوانیم به زودی شاهد حرکت های عملی و پایدار برای نجات دریاچه ارومیه باشیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.