کد خبر : 13990
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 5:40

آغاز طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های آرامستان وادی رحمت

آغاز طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های آرامستان وادی رحمت

شهریارنیوز: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های وادی رحمت خبر داد.

image

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های وادی رحمت خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مسعود برزگر جلالی صبح امروز در حاشیه بازدید از آرامستان وادی رحمت تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های وادی رحمت توسط معاونت های خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه شهرداری تبریز از صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: شهرداری تبریز در راستای احترام به قبور مسلمین و بهره مندی شهروندان از فضاهای موجود در این آرامستان، این طرح را همزمان با هفته دولت آغاز کرده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در ادامه با بیان اینکه به وضعیت ۵۰ بلوک وادی رحمت در این طرح رسیدگی می شود، ادامه داد: در سه دهه اخیر که به وضعیت این آرامستان آنچنان که باید، رسیدگی نشده بود، امروز کار بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک ها، بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز تقسیم شده که امیدواریم این طرح تا چند روز آینده به پایان برسد.

وی همچنین ادامه داد: پس از اتمام طرح مذکور در آرامستان وادی رحمت، وضعیت سایر آرامستان های کلانشهر نیز ساماندهی می شود که امیدواریم این طرح تا قبل از هفته دفاع مقدس عملیاتی شود.

گفتنی است، تنظیف، پاکسازی و بهسازی، ترمیم کف ها و بتن های بین قبور، هرس درختان و ساماندهی فضای سبز و همچنین حذف زوائد بصری و موانع فیزیکی بین قبور توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه از جمله برنامه های طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های وادی رحمت است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.