کد خبر : 1403
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 3:45

رسول خطیبی: ملوان خوش شانس بودکه سه چهار گل دیگر نخورد/ برنامه ویژه برای مسابقات داریم

رسول خطیبی: ملوان خوش شانس بودکه سه چهار گل دیگر نخورد/ برنامه ویژه برای مسابقات داریم

 سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از برد خانگی این تیم برابر ملوان انزلی گفت: این از خوش شانسی ملوان انزلی بود که بچه های ما سه موقعیت صددرصد را به گل تبدیل نکردند.

 رسول خطیبی گفت: تحلیل هفته به هفته بازیهای تراکتور و نحوه تمرین بازیکنان مشخص می کند که  تراکتور روز به روز بهتر می‌‌شود شاهد این مدعا هم بازی خوب بچه ها در این بازی بود.  

خطیبی در مورد پنالتی از دست رفته تراکتورسازی گفت: ما دونفر پنالتی زن داریم که تمریات خوبی هم انجام می دهند. کیانی و گردانی پنالتی زن های ما هستند و هر بازیکنی ممکن است پنالتی را خراب کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد بازی تیم ملوان گفت: تیم ملوان یک تیم جوان، با انگیزه و خوبی بود و ما بازی آنها را آنالیز کرده بودیم و با خنثی کردن برنامه های هجومی آنها مالکیت توپ و میدان را از آن خود داشتیم.

خطیبی در پایان گفت: انتظار حضور بیشتر تماشاگران را داشتم و قطعا امیدوارم که بازیهای هجومی که تیم تراکتورسازی انجام می دهد باعث حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه می شود و انتظار داریم که بیش از این ورزشگاه پر شود.

خطیبی در خصوص بازی هفته چهارم تیم تراکتورسازی تبریز در برابر تیم پدیده گفت: این تیم تازه به لیگ برتر آمده و با انگیزه تر است مضافا در خانه خود با ما بازی خواهد کرد اما تراکتورسازی در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می رودو ما برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می رویم.

وی با اشاره به نزدیکی بازی تیم های لیگ برتر در این فصل از مسابقات گفت: هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و هر اتفاقی ممکن است در این لیگ اتفاق بیافتد با این حال ما برنامه دقیقی برای رسیدن به اهداف تیم تراکتورسازی داریم و به امید خدا و با یاری طرفداران تراکتور به اهداف از پیش تعیین شده خود خواهیم رسید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.