کد خبر : 14049
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 7:22

ضرورت ملاقات روزانه شهرداران مناطق با مردم/ میز خدمت در شهرداری تبریز تشکیل شده است

ضرورت ملاقات روزانه شهرداران مناطق با مردم/ میز خدمت در شهرداری تبریز تشکیل شده است

شهریارنیوز: شهردار تبریز بر ضرورت ملاقات مردمی روزانه توسط شهرداران مناطق این کلانشهر تأکید کرد.

image

شهردار تبریز بر ضرورت ملاقات مردمی روزانه توسط شهرداران مناطق این کلانشهر تأکید کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه تعامل، همراهی و همدلی میان اعضای شورا و شهرداری تبریز همواره برقرار است، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر تبریز همواره در کنار همدیگر، به دنبال برقراری آرامش و رفاه حال مردم کلانشهر تبریز هستند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه تشکیل میز خدمت در مجموعه شورا و شهرداری اظهار کرد: میز خدمت در مجموعه شهرداری تبریز از قبل تشکیل شده و در مناطق شهرداری نیز به دلیل گستردگی مراحل کاری مردم، میز خدمت جهت راهنمایی مردم تشکیل شده است.

شهردار تبریز از تشکیل اتاق ویژه خدمت برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مناطق شهرداری خبر داد و‌ گفت: اتاق ویژه خدمت جهت ارائه خدمات به این قشر از جامعه که پا به سن گذاشته اند، تشکیل شده است.

وی در ادامه بر لزوم ملاقات روزانه مردمی توسط شهرداران مناطق تأکید کرد و افزود: شهرداران مناطق باید هر روز در خدمت مردم باشند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

مهندس شهین باهر در ادامه بر ضرورت احداث سلول های شماره ۲ و ۳ مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری تأکید کرد که این مصوبه نیز از طرف اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.