کد خبر : 14060
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 11:27

تشریح پروژه ساماندهی آرامستانهای شهر تبریز/اجرای فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت با ۴ میلیارد ریال اعتبار

تشریح پروژه ساماندهی آرامستانهای شهر تبریز/اجرای فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت با ۴ میلیارد ریال اعتبار

شهردار کلانشهر تبریز همزمان با هفته دولت در راستای توسعه خدمات رسانی به شهروندان و تامین رفاه همشهریان تبریزی به تشریح پروژه ساماندهی آرامستانها و گلزار شهدای شهر

شهردار کلانشهر تبریز همزمان با هفته دولت در راستای توسعه خدمات رسانی به شهروندان و تامین رفاه همشهریان تبریزی به تشریح پروژه ساماندهی آرامستانها و گلزار شهدای شهر تبریز  پرداخت.

به گزارش آی نیوز، ایرج شهین باهر با اشاره به آغاز ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت از ساماندهی تمام آرامستانهای تبریز خبر داد و گفت: فاز دوم گلزار شهدای آرامستان وادی رحمت تبریز با اعتبار ۴ میلیارد ریالی تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه بطور همزمان ساماندهی گلزار شهدای دو آرامستان دیگر نیز آغاز شده است، گفت: در این راستا ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدا با ۴ میلیارد ریال تا پایان سال به اتمام رسیده و گلزار شهدای تمام آرامستانهای شهر تبریز ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه در کنار این پروژه تمامی گلزار شهدا و آرامستانهای شهر ساماندهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این پروژه در دو محله آغاز شده و تا پایان سال بقیه آرامستانها نیز ساماندهی خواهد شد.

در ادامه این آئین دیدار عمومی مدیران و مسئولان ارشد شهرستان تبریز با دستور مستقیم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب شهر تبریز برگزار شده و مردم با حضور در مصلای اعظم تبریز با تمامی مدیران در یک محل دیدار کرده و مشکلات و مسائل و نیازهای خود را مطرح کردند.

شهردار کلانشهر تبریز نیز در این زمینه تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی از ضروریات وظایف هر مدیری برای افزایش ارتباطات با شهروندان و قرار گرفتن در جریان مشلات و نیازهای مردم است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در حوزه شهرداری، افزود: گاهی پیش می آید که در مناطق و یا سازمانهای وابسته به شهرداری بطور جدی به موضوعات پرداخت نشده، مشکلات لاینحل باقی مانده و یا رسیدگی کافی انجام نمی شود.

image

شهین باهر افزود: برگزاری چنین برنامه هایی فرصتی مغتنم است تا شهروندان عزیز مشکلات خود را با شهردار کلانشهر در مطرح کرده، ما با نیازهای شهروندان آشنا شده و برای حل هرچه سریعتر این درخواستها اقدامات لازم را به عمل آوریم.

مهندس ایرج شهین باهر افزود: اغلب مسائل مطرح شده در حوزه شهرداری جرایم ماده ۱۰۰، عوارض و مباحث شهرسازی و کماکان بحث اشتغال است که در این زمینه کمکی نمی توانیم انجام دهیم.

مسعود برزگر جلالی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری کلانشهر تبریز، نیز با اشاره به آغاز طرح بهسازی، پاکسازی و ساماندهی بلوک های آرامستانهای سطح شهر تبریز گفت: مناسبت خوبی بود که همزمان با هفته دولت برگزار شد، از مدتی قبل شهرداری تبریز در نظر داشت قبور مسلمین در مناطق و آرامستانهای مختلف سطح شهر را ساماندهی کند.

وی افزود: احترام و ارزش قبور مسلمین واجب بوده و هر چقدر به این قبور رسیدگی شود با تلطیف فضاهای شهری امکان استفاده شهروندان در این فضاها بیشتر خواهد بود، به این جهت شهرداری تبریز و سازمان آرامستانها با همکاری معاونتهای خدمات شهری مناطق مصمم بودند که آئین ساماندهی آرامستانهای شهر تبریز و در راس آن آرامستان وادی رحمت را همزمان با هفته دولت آغاز کنند.

برزگر جلالی گفت: بیش از ۵۰ بلوک در آرامستان وادی رحمت که نزدیک به ۳ دهه رسیدگی نشده بود، با تقسیم بندی کار بین معاونتهای خدمات شهری مناطق، تلاش همکاران این مناطق و آماده باش تمامی اکیپ ها و امکانات بهسازی و پاکسازی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری کلانشهر تبریز، ظرف چند روز آینده ساماندهی وادی رحمت در قالب این طرح با ساماندهی فضای سبز، حذف زواید بصری و… انجام خواهد شد.

مسعود برزگر جلالی گفت: با خاتمه ساماندهی آرامستان وادی رحمت، دیگر آرامستانهای سطح شهر در حوزه مناطق شهرداری نیز توسط نیروهای خدمات شهری با همکاری و یاری دیگر اکیپها در سریعترین زمان ممکن ساماندهی و بهسازی و پیش از هفته دفاع مقدس در شان مسلمین و شهروندان عزیز تبریز بهسازی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.