کد خبر : 14107
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 5:53

پروژه اصلاح هندسی میدان معلم، در آخرین مراحل تکمیلی

پروژه اصلاح هندسی میدان معلم، در آخرین مراحل تکمیلی

شهریارنیوز: شهردار منطقه چهار تبریز، از آخرین مراحل اجرایی پروژه اصلاح هندسی میدان معلم خبر داد و افزود: با تکمیل این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی منطقه، رفع می‌شود.

image

شهردار منطقه چهار تبریز، از آخرین مراحل اجرایی پروژه اصلاح هندسی میدان معلم خبر داد و افزود: با تکمیل این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی منطقه، رفع می‌شود.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: میدان معلم، در گذشته، از میادین فرعی شهر به شمار می‌رود، با این حال، افزایش حجم تردد و جمعیت منطقه در سال‌های اخیر، باعث شده این میدان، به یکی از نقاط متراکم در ترافیک غرب شهر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ تبریز به همین منظور، اجرای برخی اصلاحات را در هندسه کلی این میدان در دستور کار قرار داده‌ است، افزود: پروژه، پس از مطالعات فنی و ترافیکی، با پِی‌کَنی، خاکبرداری، جدول‌گذاری و  کانال‌کشی، در آخرین مراحل تکمیلی است.

امجدی یادآور شد: تعریض میدان معلم، از مطالبات ترافیکی شهروندان غرب تبریز و از طرح های تاثیرگذار در ترافیک بلوار شهیدان ذاکر است.

شهردار منطقه۴ خاطرنشان کرد: پروژه میدان معلم در بخش‌های مختلف اجرایی، هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در پی داشته و با تکمیل برخی فضاسازی‌های جانبی  به زودی تقدیم شهروندان می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.