کد خبر : 14118
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 16:20

پل ارتباطی یاشیل کؤرپو مورد بهره برداری قرار گرفت

پل ارتباطی یاشیل کؤرپو مورد بهره برداری قرار گرفت

شهریارنیوز: پل ارتباطی یاشیل کؤرپو توسط شهرداری تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

image

پل ارتباطی یاشیل کؤرپو توسط شهرداری تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آی نیوز، باقر خوشنواز، شهردار منطقه ۲ تبریز عصر امروز در آیین بهره برداری از پل ارتباطی یاشیل کؤرپو، اظهار کرد: هم زمان با هفته دولت و در آستانه عید سعید غدیرخم از سوی شهرداری منطقه دو تبریز پل ارتباطی “یاشیل کورپو” در اتوبان شهیدکسائی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پل ارتباطی عابرپیاده “یاشیل کورپو” که ارتباط دهنده قسمت شمالی و از پارک بهاران به قسمت جنوبی اتوبان شهید کسائی و به تفرجگاه عباس میرزا است، به طول ۱۱۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی، بهره برداری شد.

شهردار منطقه ۲ تبریز در ادامه اظهار کرد: “یاشیل کورپو” در اصلی ترین مسیر تردد گردشگران و مسافرین شهر تبریز و برای تردد بدون حادثه شهروندان جهت دسترسی به پارک های بهاران و عباس میرزا با اجرای عملیات نورپردازی به اتمام رسیده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به دومین پروژه شهرداری منطقه ۲ تبریز اظهار کرد: عملیات جابجائی پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز به مرکز خرید جواهر صورت گرفت که این پل در بلوار ۲۹ بهمن و از مقابل دانشگاه تبریز به مقابل این مرکز خرید انتقال و با صرف سه میلیارد ریال هزینه نصب شده است.

وی همچنین ادامه داد: جابجائی پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز برای تسهیل عبور و مرور شهروندان از بلوار ۲۹ بهمن و دسترسی آسان آنان به مرکز خرید جواهر، بهره برداری شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.