کد خبر : 14125
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 5:02

برگزاری ۴ ویژه برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم

برگزاری ۴ ویژه برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم

شهریارنیوز:شهردار منطقه۵ تبریز گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت جشن های با شکوهی توسط شهرداری منطقه پنج برگزار می شود.

image

شهردار منطقه۵ تبریز گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت جشن های با شکوهی توسط شهرداری منطقه پنج برگزار می شود.

به گزارش آی نیوزبه نقل از امور ارتباطات منطقه۵ ، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر گفت : ۴ ویژه برنامه تا عیدسعید غدیر خم اجرا می شود.

وی  در ادامه با اشاره به اهمیت عید غدیر خم افزود :بدین مناسبت جشن با شکوهی با شرکت کارکنان وپرسنل منطقه وبا حضورهنرمندان مطرح استان برگزار خواهد شد.

هوشیار همچنین از برپایی مراسم هایی در پارک وبوستان های سطح حوزه خبر داد ودر رابطه اظهار داشت : در پارک بانوی مهر باغمیشه جشن با شکوهی با مشارکت سازمان فرهنگی وهنری برگزار می شود وشهروندان می توانند از این برنامه استفاده نمایند.

شهردار منطقه ۵مسابقه بادبادک پرانی را از دیگر برنامه ها برشمرد و در این رابطه تصریح نمود : با شعار یک روز بدون فضای مجازی مسابقه بادبادک پرانی در پارک جنگلی رشدیه برگزار می شود که هدف اصلی از این برنامه قرار گرفتن خانواده ها درکنار همدیگر ومشارکت در برگزاری مسابقه هیجان برانگیز وتقویت روحیه همدلی و وحدت در خانواده ها ست.

وی در پایان چهارمین برنامه فرهنگی منطقه به مناسبت عید غدیر خم را جنگ شبانه در مرزداران اعلام کرد وگفت : این برنامه شنبه آینده در پارک مرزداران برگزار می شود. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.