کد خبر : 14127
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 7:57

برنامه پیشنهادی و نقشه راه یک ساله کمیته عالی انرژی شهرداری تبریز بررسی شد

برنامه پیشنهادی و نقشه راه یک ساله کمیته عالی انرژی شهرداری تبریز بررسی شد

شهریارنیوز: دومین جلسه کمیته عالی انرژی با حضور معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز، اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه با محوریت تبیین برنامه پیشنهادی و نقشه راه یک ساله

image

دومین جلسه کمیته عالی انرژی با حضور معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز، اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه با محوریت تبیین برنامه پیشنهادی و نقشه راه یک ساله کمیته عالی انرژی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، محمد حسین اسحقی معاون فنی و عمرانی در این جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل کمیته عالی انرژی گفت: تشکیل جلسات کمیته عالی انرژی بایستی علاوه بر نقش سیاست گذاری پروژه محور نیز باشد .

اسحقی در ادامه ضمن تأکید بر حضور نمایندگان سایر ارگان های مرتبط با موضوع در این جلسات، از تک تک اعضای کمیته درخواست داشت تا با پیش‌بینی راهکارهای مناسب در دستگاه‌های خود باعث شوند تا اثربخشی این جلسات بیش از پیش باشد.

وی از دیگر مواردی که در این جلسه مورد توجه و تاکید قرار داد تشکیل کمیته های تخصصی زیر مجموعه کمیته عالی، همکاری  بیشتر با سازمان پارکها، لزوم ممیزی فضای سبز، شناسایی منابع آبی و مستند سازی آنها جهت تصمیم گیری برای نحوه مدیریت منابع آبی بود .

در ادامه جلسه برنامه پیشنهادی و نقشه راه یک ساله کمیته عالی انرژی شهرداری تبریز توسط مهندس وحیدشاهوردی مسئول کمیته انرژی شهرداری تبریز ارائه گردید و موضوع انرژی آب  به عنوان بحث اصلی جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت که هر یک از اعضا شرکت کننده  نکات مهمی را در این خصوص بیان کردند.

همچنین  اعضای کمیته بر لزوم سرمایه گذاری، تحقیق و پژوهش هر چه بیشتر در زمینه انرژی های آبی توسط کارگروه های تخصصی تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.