کد خبر : 1414
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 7:21

گام موثر شهرداری تبریز در حمایت از تیم های ورزشی

گام موثر شهرداری تبریز در حمایت از تیم های ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه شهرداری تبریز توانسته رویه مناسبی برای حمایت از تیم های ورزشی برداشته و از این جهت یاری گر ورزش استان باشد.

سید محمد شروین اسبقیان در نشست شورای اداری ورزش و جوانان استان اظهار داشت: شهرداری تبریز با حمایت از تیم های ورزشی ، قهرمانان و برگزاری همایش های همگانی در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و استعدادیابی در تمامی رده های سنی نقش بسیار موثری در این موفقیت داشته است.

وی ادامه داد: این حمایت شهرداری تبریز سبب شده تا مردم شهر گرایش بیشتری به ورزش همگانی داشته و از ورزش قهرمانی نیز حمایت ویژه ای را به عمل آورند.

اسبقیان با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری اداره کل در جمع ادارات ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: این امر نشان از تلاش بالای همکاران در این اداره دارد که توانسته اند نام این استان را در زمینه ورزشی سرامد کنند که در این زمینه هیئت های ورزشی استانی و شهرستانی، باشگاه های ورزشی و سازمان های مردم نهاد زمینه ساز کسب این رتبه شدند.

وی حضور پرتعداد و مدال آوری در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را از دغدغه های مهم ورزش استان دانست و گفت: تمامی برنامه ریزی ها برای حضور پرتعداد ورزشکاران استانی در این المپیک پیش بینی شده و هم اکنون نیز کمیته ای به منظور بررسی مشکلات ورزشکارانی که امید به کسب مدال دارند، تشکیل شده  است تا این افراد بتوانند با فراغ بال تنها به مدال آوری بیندیشند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: ادامه استمرار این موفقیت در حوزه ورزش و جوانان استان آذربایجاشرقی، استانی که همواره در سطح اول کشور حضور داشته است به همت و تلاش مضاعف نیاز دارد و برنامه راهبردی و سیاست اجرایی آن را در برنامه پنج ساله توسعه راهبردی ورزش استان پیش بینی شده است و در تمامی حوزه ها تلاش و کوشش خود را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان اظهار داشت: استمرار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی، فرهنگی و دینی، توسعه اخلاق در ورزش، استعدادیابی، اجرای طرح توسعه ورزش برای همه، برگزاری همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری بزرگ، جشنوارهای فرهنگی ورزشی بانوان  و جشنوارهای روستایی و عشایری از مهمترین برنامه های این اداره است.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.