کد خبر : 14184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 16:57

توسعه افقی تبریز یک ضرورت است/ خاوران، شهرکی بدون ساخت و ساز غیر مجاز

توسعه افقی تبریز یک ضرورت است/ خاوران، شهرکی بدون ساخت و ساز غیر مجاز

شهردار تبریز گفت: تدوین ضوابط حاکم بر توسعه افقی شهر تبریز ضرورت اصلی است و انتظار می رود اعضای شورای شهر تبریز، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با مدیران استانی را آغاز

شهردار تبریز گفت: تدوین ضوابط حاکم بر توسعه افقی شهر تبریز ضرورت اصلی است و انتظار می رود اعضای شورای شهر تبریز، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با مدیران استانی را آغاز کنند.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرک خاوران افزود: رویه غیر منطقی توسعه عمودی شهر تبریز باید متوقف شود و تحقق این امر نیازمند همدلی مدیران ارشد شهر تبریز است.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر ساخت و ساز های بافت حاشیه در طول چهل سال گذشته تصریح کرد: متاسفانه تکلیف شهر تبریز مشخص نیست و کارشناسان مولفه های یک شهر انسان محور یا ماشین محور را در تبریز نمی بینند.

شهین باهر اظهار داشت: به علت محدودیتی که در توسعه افقی شهر تبریز ایجاد شده است، متاسفانه ساخت و ساز ها از یک سیاست جامع انسان محوری یا ماشین محوری تبعیت نمی کند.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود متذکر شد: به هیچ وجه اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک خاوران را صادر نخواهیم کرد و طبق برنامه این شهرک به مدرن ترین شهرک خاورمیانه تبدیل می شود.

شهین باهر با تاکید بر اجرای زیرساخت های مدرن عمرانی و دستگاه های خدمات رسان دولتی در این شهرک، اضافه کرد: اکنون آماده مشارکت مردم و بخش خصوصی انبوه ساز در شهرک خاوران هستیم.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.