کد خبر : 1427
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 11:15

استقبال چشم گیر گردشگران از اتوبوس‌های تبریزگردی

استقبال چشم گیر گردشگران از اتوبوس‌های تبریزگردی

   اتوبوس‌های ویژه گردشگری در ایام تعطیلات تابستانی و جشنواره تابستانی تبریز مورد استقبال گردشگران ،هم میهنان و شهروندان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در این رابطه گفت:در راستای ترویج فرهنگ گردشگری شهری و همچنین معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر تبریز، اتوبوس‌های ویژه گردشگری در شهر تبریز راه‌اندازی شده‌اند.
رضا خلیلی  با اشاره به هفته نکو داشت تبریز خبر از برنامه های منظم و افزایش این اتوبوس های گردشگری داد و افزود:با آغاز فصل گردشگری و به منظور ترویج فرهنگ گردشگری شهری و معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری تبریز، اتوبوس‌های ویژه گردشگری فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد:در این برنامه شهروندان و میهمانان داخلی و خارجی با اتوبوس‌های تبریزگردی جهت بازدید از نقاط دیدنی و تاریخی تبریز انتقال می‌یابند و با راهنمایی‌های راهنمایان گردشگری در اتوبوس‌ها به توضیح در مورد شهر تبریز و اماکن تاریخی آن می‌پردازند.
خلیلی خاطر نشان کرد: در دور دوم سفرهای تابستانی، شهرداری تبریز به دلیل انباشت مسافر به این کلان‌شهر، ۱۵۰ راهنمای گردشگری، ۳۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در دو شیفت کاری و ۲۰ دستگاه تاکسی از من بپرس برای راهنمایی گردشگران در سطح شهر آماده خدمت‌رسانی است.
وی یادآور شد:روزانه بیش از هزار نفر از این اتوبوس‌ها استفاده می‌کنندو استقبال بیش از حد انتظاری از اجرای چنین برنامه‌هایی به عمل آوردند.
سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز ادامه داد:از جمله برنامه‌های طرح تابستانی سازمان توسعه گردشگری اتوبوس‌های تبریز گردی، تاکسی‌های از من بپرس، ساماندهی موزه‌های شهرداری تبریز و آموزش و آماده‌سازی راهنمایان متخصص گردشگری ودیگر برنامه ها می‌باشند که جا دارد از تلاش‌های سازمان میراث فرهنگی، شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی که همکاری‌های لازم را با این سازمان داشته‌اند کمال سپاسگزاری را به عمل آورد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.