کد خبر : 1429
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 3:51

باشگاه تراکتور برنامه ای برای هواداران ندارد

باشگاه تراکتور برنامه ای برای هواداران ندارد

مسائل ریز و درشت درون تیم تراکتورسازی فرصت ها را آنچنان از مدیران باشگاه گرفته است که اصلا در فکر هوادارن نیستند.

 

این جمله ممکن است مخالفان و موافقانی داشته باشد که هرکدام با دلایلی به دفاع از نظر خود بپردازند.

اما آنچه که برای هر ناظر بی طرفی ملموس است عدم  وجود انگیزه و اراده کافی در باشگاه برای ارتباط با بدنه هواداران تراکتورسازی می باشد.

صحبت از جلسات صمیمانه با لیدر و خبرنگار هوادارار و مسئول بهمان سایت هواداری و یا حتی مدیران و اعضای عادی کانون هواداران نیست.

صحبت از افرادی است که بدون هیچ چشمداشت و یا انتظاری از باشگاه فقط به استادیوم می آیند و تیم خود را تشویق می کنند

تراکتورسازی به نظر می رسد در گرداب اعمال نظرات گروه اولی که نام برده شد گیرافتاده باشد. چرا که نظرات و عقاید این گروه بر خلاف گروه دوم همواره بر تصمیمات مدیران باشگاه سایه افکنده است.

البته این امر مشتبه نشود. افراد گروه اول هم هوادار محسوب می شوند اما به هزار و یک دلیل نه نماینده و نه وکیل قاطبه هواداران به حساب نمی آیند.

بدنه هواداران تراکتورسازی تبریز باید با استفاده از عنصر رسانه تغذیه خبری شوند. باید با استفاده از ابزار رسانه آنها را تشویق و تهییج نمایند که به ورزشگاه بیایند.

مسئولان و دوستداران تراکتورسازی این را بدانند که بهترین مربی و بهترین بازکنان هم بدون حضور هوادار قادر به نتیجه گیری مستمر برای تیم نیستند.

استیل آذین میلیاردی و کهکشانی که یادمان نرفته است.

نتیجه گیری: مدیران تراکتور باید حلقه های پاره شده باشگاه با بدنه واقعی هواداری را دوباره وصل کنند باید ا تجربیات سالهای گذشته استفاده کنند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین باقرزاده پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۰۳

اوللش باید تو تراکتور انقلاب بشه تا تراکتور عوض شه من که نا امیدم اههههههه زمونه باید یکی از پولدارترین هواداران تراکتور بیاد مدیر عامل شه بچه ها نخونند این ها هیچ نیستند وقتی اینا به سیب زمینی میگفتند دیب دمینی کریمی تو بایرن مونیخ بازی میکرد منظورم اون بالا بالا هاست مثلا ن–ی

محمد258 پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۱۲

مشکل اصلی واصلی ٩٩ درصدی مشکل حمل ونقل وگرانی رفت وامد برای شهرستانی های عزیز که اصلی ترین عامل پر شدن ورزشگاهه..امکانات فراهم کنید وارزان قیمت..یکی میگفت هر رفت وبرگشت و بیلیت ۴٠٠٠٠ تومن خرج میشه..مشکل زمان مشکل فرعیه…دو سال پیش مگر مشکل زمان نداشتیم اما ورزشگاه حداقل ۴٠٠٠٠ نفر جمعیت داشت