کد خبر : 14295
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 6:12

پایان عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج)

پایان عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج)

شهریارنیوز:شهردارمنطقه۵تبریزگفت:با پایان یافتن عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) اجرای این پروژه سرعت می گیرد.

image

شهردارمنطقه۵تبریزگفت:با پایان یافتن عملیات جابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) اجرای این پروژه سرعت می گیرد.

به گزارش آی نیوزبه نقل از امور ارتباطات منطقه ۵،  یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب گفت : تقاطع غیر همسطح اتصال کوی های نصر واستانداری به همدیگر که بر روی اتوبان پاسداران در حال احداث است با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار یکی از طرح های مهم عمرانی تبریزمحسوب می شود.

وی در این رابطه افزود : این پروژه فاز اول اتوبان ولایت است که در صورت بهره برداری علاوه بر کاهش ترافیک وتسهیل در تردد شهروندان در تغییر مبلمان شهری منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود.

شهردارمنطقه۵ در ادامه اتوبان ولایت را یکی از پروژه هایی دانست که با کارکرد فرامنطقه ای توسط این منطقه اجرا می شود.

به گفته وی برای اتوبان ولایت با ۶ کیلومتر طول ۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 هوشیار جابجایی تاسیسات شهری را یکی از بخش های  مهم این تقاطع غیر همسطح برشمرد وخاطر نشان ساخت : با هماهنگی هایی که با شرکت های خدماتی به عمل آمد عملیات انتقال وجابجایی تاسیسات شهری واقع در مسیر پروژه به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۵همچنین تصریح نمود : با پایان یافتن این قسمت از پروژه اجرا و احداث تقاطع غیر همسطح حضرت ولیعصر (عج) سرعت گرفته است.

هوشیاردر خصوص انتقال تاسیسات شهری خاطر نشان ساخت : ۱۱۰۰ متر لوله آب ، ۲هزار متر لوله فاضلاب ، ۱۳۰متر لوله گاز و ۲۰ تیربرق با همکاری شرکت های خدماتی جابجا شده است.

وی در پایان از همکاری وتعامل شرکتهای خدماتی استان با شهرداری منطقه ۵ قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.