کد خبر : 1430
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 3:59

مدیر تراکتوراشتباهات سومبولیک مدیران قبلی را تکرار نکند

مدیر تراکتوراشتباهات سومبولیک مدیران قبلی را تکرار نکند

آی نیوز: مهدی محسنی – رویه سالهای اخیر تراکتورسازی در خصوص هواداران رویه مناسبی نبوده است.

 

این موضوع ادعای بسیاری از هواداران بوده است. اگر برنامه های باشگاه برای هواداران این مناسب بود شاهد این همه ریزش طرفداران تراکتور در دو سه سال اخیر نبودیم.

تیم قهرمان جام حذفی که در بازیهای لیگ یک خود ۲۰هزار نفر را به ورزشگاه شهید باکری می آورد چه شده است که در هفته سوم لیگ برتر و علی رغم برد مهم هفته اول تنها توانسته است کمتر از یازده هزار نفر هوادار به ورزشگاه بیاورد.

وجود هواداران در ورزشگاه یکی از اصلی ترین آیتم های موفقیت و بازی خوب هر تیمی در ورزشگاه به حساب می آید.

اما نگرانی به جای هواداران تراکتورسازی در این است که ریزش هواداران در ورزشگاه به انگیزه درونی مدیران و بازیکنان تیم برای کسب برد و همچنین اوج دوباره تراکتورسازی تاثیر منفی بگذارد.

از مدیرعامل باشگاه انتظار می رود ضمن اینکه از تکرار برخی اشتباهات سومبولیک مدیران قبلی و سپردن کارها به افراد نا آشنا با فوتبال و باشگاه خودداری نموده و با استفاده از نظر جمعی و تجمیع برایند نظرات هواداران فکری برای ریزش تعداد هواداران باشگاه بنماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین باقرزاده پنجشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۵۶

بابا ولشون کنید هوادان هم دیگه نمیتونند کاری بکنند چون که اصلا مسعولین تراکتور تو فکر این تیم نیستند اون از بازیکن گرفتنشون این هم از سرمربیشون من نمیگم رسول پاشا بده ولی خوب در حدی نیست که تراکتور رو تو اسیا نگه داره یا همین امسال ببره مرحله حذفی مگه تونی چه عیبی داشت من به شما قول میدم تراکتور امسال نه سهمیه میگیره نه تو اسیا موفق میشه تراکتور دیگه تراکتور نمیشه مگر اینکه یه نفر کار بلد بیاد که اونم اصلا نمیشه به هر حال

اذربایجان وار اولسون ایستمین کور اولسون