کد خبر : 14349
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 3:11

پنجشنبه، طرح های مسابقه بین المللی پارک باغشمال داوری می شود

پنجشنبه، طرح های مسابقه بین المللی پارک باغشمال داوری می شود

شهریارنیوز: طرح های رسیده به مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز، پانزدهم شهریور توسط هیات داوران مسابقه داوری می شود.

image

طرح های رسیده به مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز، پانزدهم شهریور توسط هیات داوران مسابقه داوری می شود.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا خبر از اتمام مهلت ارسال آثار به مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز داد و گفت: آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان داخلی و خارجی به دبیرخانه مستقر در شهرداری منطقه ۳، روز پنجشنبه پانزدهم شهریور توسط هیات داوران مسابقه داوری می شود .

شهردار منطقه افزود: دبیرخانه مستقر در شهرداری منطقه فراخوان مسابقه بین المللی طراحی پارک باغشمال تبریز را به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سطح کشور و تشکل های مرتبط ارسال کرده که در نهایت بعد از پایان مهلت فراخوان ، ارسالی آثار جمع آوری شده و آماده داوری است.

وی ترکیب هیات داوران مسابقه را متشکل از اساتیدی با رتبه های بالای علمی و عملی و توانمند رشته های مختلفتی از جمله معماری و شهرسازی عنوان کرده و گفت: هیات داوران دارای سوابق اجرایی افتخار آمیزی می باشند که این سوابق درخشان داوران ، نتیجه داوری ارزشمندی را رقم خواهد زد.

موحدنیا ، اختصاص مساحت ۱۰ هکتاری برای احداث پارک باغشمال در ضلع شمالی خیابان آزادی در سه راهی ارتش داخل زمین های ارتش را تعیین کننده بر افزایش سرانه فضای سبز سطح محدوده شهرداری منطقه ۳ تبریز دانسته و گفت : با اجرا و احداث پارک بزرگ باغشمال نیم متر به سرانه فضای سبز منطقه افزوده می شود.

وی از اهداف احداث پارک بزرگ باغشمال تبریز به احیاء فرهنگ و سیمای قدیمی شهر تبریز اشاره کرده و تاکید کرد: افزایش جمعیت و تراکم طبقات مناطق مسکونی شهر در محدوده مرکزی شهر، نیاز به احداث چنین پارک هایی را برای ارتقاء سطح آرامش، آسایش و آرامش برای گذران اوقات فراغت ، تفریح و ورزش شهروندان ضروری می نماید.

شهردار منطقه افزود : فضاهای سبز به عنوان شش های شهر عمل کرده و سهم قابل توجهی در پالایش هوای شهر دارند و در این راستا پارک بزرگ باغشمال تبریز نقش مهمی را در پاکسازی هوای محدوده مرکزی شهر تبریز بر عهده خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.