کد خبر : 14355
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 5:24

تداوم عملیات ساماندهی پارک سهند از سوی شهرداری منطقه دو تبریز

تداوم عملیات ساماندهی پارک سهند از سوی شهرداری منطقه دو تبریز

شهریارنیوز: از سوی شهرداری منطقه دو تبریز عملیات اجرائی ساماندهی پارک سهند به منظور استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز شهری، همچنان بطور مستمر در حال اجراست.

از سوی شهرداری منطقه دو تبریز عملیات اجرائی ساماندهی پارک سهند به منظور استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز شهری، همچنان بطور مستمر در حال اجراست.

باقر خوشنواز شهردار منطقه با عنوان این خبر گفت: با توجه به مسافرت های درون شهری گردشگران از اقصی نقاط کشور به کهن شهر تبریز، این منطقه عملیات ساماندهی پارک سهند را برای استفاده میهمانان این شهر و برای بهره مندی شهروندان برای استفاده از فضای پارک، همچنان در حال اجرا دارد.

شهردار منطقه دو در ادامه افزود: به منظور استقبال در خورشان مسافرین و میهمانان و تسهیل تردد آنان به هنگام استفاده از فضای پارک، عملیات اجرای جدول گذاری و کف سازی تمامی پیاده روهای آن به اجرا درآمده است.

وی افزود: هم زمان با این فعالیت همچنین ترمیم دیواره های سنگی و درپوش های بتنی دیواره ها از سوی تلاشگران حوزه عمران منطقه، برای تکمیل بهسازی و ساماندهی پارک سهند نیز در حال اجراست.

خوشنواز تصریح کرد: در همین راستا همچنین برای استفاده بدون حادثه کودکان از زمین بازی موجود پارک سهند، محوطه آن نیز با بهره گیری از کف پوش های ویژه ترمیم و بازسازی می شود با این توضیح که اطراف زمین بازی کودکان جدول گذاری شده است.

 

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.