کد خبر : 14359
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 7:28

سازمان مدیریت پسماند پیشرو در اجرای پرونده سلامت پاکبانان

سازمان مدیریت پسماند پیشرو در اجرای پرونده سلامت پاکبانان

شهریارنیوز: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشکیل پرونده سلامت پاکبانان را در دستور کار خود قرار داده است.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشکیل پرونده سلامت پاکبانان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در راستای توجه به ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی در خصوص اجرای پرونده سلامت پاکبانان شهرداری تبریز، پرونده سلامت پاکبانان برای اولین بار توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تشکیل شد .

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به مطلب فوق افزود : با توجه به ابلاغیه ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی در خصوص تشکیل پرونده سلامت ، در مرحله اول با انجام آزمایشات ادواری و در مرحله دوم با ویزیت دکتر متخصص طب کار ، اقدام به تشکیل پرونده سلامت و طب کار نموده و برای اولین بار یکی از اساسی ترین اقدامات در حوزه سلامت پاکبانان تلاشگر میباشد .

علیرضا اصغری اظهار کرد: با تدوین برنامه بهداشتی معین برای دو هزار پاکبان ، از ایجاد هر گونه آسیب به سلامت این تلاشگران همانند سال های گذشته برنامه های کنترلی در طول سال جاری در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، طبق ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی، به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار، ترتیب معاینات پزشکی افراد به همراه تشکیل پرونده سلامت انجام داده شود، که این اقدام یکی از مهم ترین و اساسی ترین اقدام در حوزه سلامت است که برای اولین بار توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز انجام گرفته است.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.