کد خبر : 1437
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 13:58

تمام میادین خاکی فوتبال چمن مصنوعی می شود

تمام میادین خاکی فوتبال چمن مصنوعی می شود

 شهردار کلانشهر تبریز از تبدیل تمامی میادین خاکی فوتبال تبریز در طی یک سال آینده به زمین چمن مصنوعی استاندارد خبر داد.

دکتر صادق نجفی در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات فوتبال جام محلات شهرداری تبریز یادواره شهدای غزه در سالن پورشریفی تبریز اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش فوتبال و توجه به فوتبال محلات تبریز اعلام می کنم توسط سازمان ورزش شهرداری تبریز تا یک سال آینده تمامی میادین خاکی فوتبال به زمین چمن مصنوعی تبدیل خواهد شد.
وی با تشکر از زحمات مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: ضروری است مدیران این سازمان در راستای توسعه نشاط اجتماعی، ایجاد زیرساخت های لازم برای ورزش شهروندان و توسعه فضاهای ورزشی استاندارد در خصوص تبدیل وضعیت این میادین تلاش نمایند.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اعتبار مورد نیاز این مسئله در لایحه بودجه سالجاری شهرداری تبریز گنجانده شده است افزود: با تبدیل این میادین و حضور جوانان با استعداد و پرنشاط تبریزی در این میدان ها شاهد شکوفایی بیش از پیش فوتبال تبریز خواهیم بود.
وی با اشاره به توجه شهرداری تبریز به ورزش شهروندی اظهار داشت: برنامه های مختلف و گسترده ای در این خصوص اجرا می شود و برگزاری مسابقات فوتبال محلات تبریز با حضور ۳۰۰ تیم از محلات مختلف تبریز در همین راستا می باشد.
شهردار کلانشهر تبریز افزود: حمایت از تیم ها و هیئت های ورزشی نیز جز برنامه های شهرداری تبریز می باشد و در سالیان اخیر ثمره این حمایت را با کسب مقام های مهم کشور دیده ایم .

دکتر نجفی با تاکید بر وظایف شهرداری تبریز در ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه گفت: الان حضور بیش از ۳۰۰ تیم فوتبال محلات در این محل نشان دیگری از توجه شهرداری به ورزش شهروندان دارد.

وی با اشاره به وجود تیم های باسابقه ماشین سازی، تراکتورسازی و شهرداری تبریز افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در کنار ورزش قهرمانی به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم جهت توسعه ورزش محلات است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.