کد خبر : 14401
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 3:45

اتمام عملیات اصلاح هندسی نقطه اتصال خیابان ۱۵ خرداد به کمربندی میانی

اتمام عملیات اصلاح هندسی نقطه اتصال خیابان ۱۵ خرداد به کمربندی میانی

شهریارنیوز: عملیات احداث رمپ راست گرد از انتهای خیابان ۱۵ خرداد به سمت میدان فاطمیه از زیر گذر خرمشهر در کمربندی میانی پایان یافت.

image

عملیات احداث رمپ راست گرد از انتهای خیابان ۱۵ خرداد به سمت میدان فاطمیه از زیر گذر خرمشهر در کمربندی میانی پایان یافت.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرای رمپ راست گرد از انتهای خیابان ۱۵ خرداد در پی درخواست شهروندان ساکن خیابان ۱۵ خرداد مبنی بر ایجاد راه دسترسی به میدان فاطمی و سایر خیابان های اطراف آن از  شهرداری و بعد از طرح آن در جلسات مختلف نهایتا در شورای ترافیک استان تصویب و آماده اجرا شد.

موحدنیا تصریح کرد: ایجاد رمپ راست گرد منوط به اصلاح هندسی و نیازمند تخریب دیواره های حائل ضلع شمالی کمربند میانی در زیرگذر خرمشهر بود که این عملیات از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه آغاز و با جدیت ، دقت و سرعت اجرا و به اتمام رسید.

وی افزود: ایجاد رمپ نیازمند عملیات هایی همچون تخریب قسمتی از محدوده ضلع شمالی دیوار بتنی رفوژ وسط خیابان در تقاطع زیرگذر خرمشهر با کمربندی میانی بود که این کار انجام گرفته و ارتفاع مسیر با تقاطع انتهای ۱۵ خرداد مناسب سازی شده و دیوار های لازم حائل نیز اصلاح و احداث گردید.

موحد نیا گفت: عملیات فوق در نهایت دقت و در کمترین زمان ممکن اجرا شده و انتهای خیابان ۱۵ خرداد از طریق کمربندی میانی در زیرگذر خرمشهر به میدان فاطمیه وصل شده و ترافیک منطقه با ایجاد این رمپ روان سازی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.