کد خبر : 14407
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 7:58

تداوم آسفالت ریزی اساسی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز

تداوم آسفالت ریزی اساسی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۳ تبریز خبر از تداوم عملیات نهضت آسفالت ریزی معابر، کوی و کوچه های سطح حوزه شهرداری منطقه داد.

image

شهردار منطقه ۳ تبریز خبر از تداوم عملیات نهضت آسفالت ریزی معابر، کوی و کوچه های سطح حوزه شهرداری منطقه داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا شهردار منطقه از بسیج تمام نیروهای  معاونت های خدمات شهری و اجرایی و فنی و عمرانی شهرداری منطقه برای اجرای عملیات های خدماتی و عمرانی در سطح حوزه منطقه خبر داد  و گفت: در کنار فعالیت های خدماتی در سطح منطقه ، نیرو های معاونت فنی و عمرانی بعد از لکه گیری نقاط مورد نیاز در کوی و معابر و کوچه های منطقه اقدام با آسفالت ریزی در سطح محدوده شهرداری منطقه کردند.

موحدنیا به تداوم نهضت آسفالت ریزی در محلات منطقه اشاره کرد و افزود: در راستای تسهیل ترافیکی و فراهم نمودن آسایش و جلوگیری از آسیب های احتمالی به وسایل نقلیه در اثر خرابی های آسفالت معابر ، مسیر های لازم برای آسفالت ریزی توسط اکیپ های معاونت فنی و عمرانی شناسایی و نسبت به آسفالت ریزی به ترتیب اولویت اقدام خواهد شد .

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته میسرهای متعددی از آن جمله کوچه سعادت کوی حامد جوانی در خیابان طالقانی و کوی سجادیه و ۱۲ متری تراکتورسازی در شهرک طالقانی و همچنین کوچه ابراهیمی در کوی گلشن خیابان شریعتی آسفالت ریزی اساسی گردیده است و مسیر های بعدی نیز در دست اجرا است.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: لکه گیری آسفالت نیز بصورت متداوم با لحاظ کردن شرایط جوی بطور مستمر توسط اکیپ های آسفالت منطقه  در سطح حوزه انجام می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.