کد خبر : 14408
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 9:09

پروژه پارک هیجان شهرک اندیشه در حال اجراست

پروژه پارک هیجان شهرک اندیشه در حال اجراست

شهریار نیوز: شهردار منطقه هفت، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی پارک هیجان را یکی از پروژه های مهم شهری در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد که جزو پروژه های مشارکتی

آی نیوز: شهردار منطقه هفت، احداث مجموعه تفریحی و ورزشی پارک هیجان را یکی از پروژه های مهم شهری در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد که جزو پروژه های مشارکتی این منطقه است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای استفاده از پتانسیل های منطقه عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک هیجان در شهرک اندیشه آغاز شده است .

فرخی افزود: این پروژه دارای ۱۵۰۰۰ متر مربع مساحت می باشد که در این مجموعه  پیست دوچرخه سواری ، صخره نوردی، سالتو ترامپولین، پاتیناژ، طناب ماجرا جویی، استخر تفریحی و … در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: بی شک احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی جزو یکی از پروژه های مهم شهری در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان خواهد بود .

شهردار منطقه تصریح کرد: تلاش داریم با  مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی شاهد ارائه خدمات جدید رفاهی برای شهروندان و همشهریان عزیز باشیم .

وی با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف شهری گفت: برای تحقق اهداف عمران و توسعه شهر، نیازمند حضور تاثیرگذار سرمایه گذاران هستیم. شهرداری در رویکردهای سرمایه گذاری، به دنبال سود نیست. بلکه سود خود را در توسعه و زیبایی شهر دانسته و بر این مبنا حاضر است حمایت از بحث سرمایه گذاری را مورد توجه قرار دهد.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.