کد خبر : 1444
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 13:04

یادمان مفاخر آذربایجان فیروزه ای می شود

یادمان مفاخر آذربایجان فیروزه ای می شود

 نمایشگاهی از آثار منتخب چهار دوره پیشین جشنواره سراسری عکس فیروزه در محل یادمان مفاخر آذربایجان برای بازبینی و  مرور بر این آثار برگزار می شود.

حسین آذرنیا ضمن بیان این مطلب گفت: جشنواره عکس فیروزه امروز به یکی از نمادهای فرهنگی شهر تبریز تبدیل شده و باید از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهر بهره بگیریم.
به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز و در ۴ مرحله در محل یادمان مفاخر آذربایجان برپا خواهد بود تا از سوی صاحبنظران و علاقمندان به هنر عکاسی و فرهنگ تبریز مورد بازدید قرار بگیرد.
وی افزود: عکسهای برگزیده و منتخب فیروزه اول روزهای اول تا پنجم شهریور، عکسهای منتخب فیروزه دوم روزهای ۶ تا ۱۰ شهریور، عکسهای منتخب فیروزه سوم ۱۱ تا ۱۵ شهریور و عکسهای منتخب فیروزه چهارم ۱۶ تا ۲۰ شهریور ماه در محل یادمان مفاخر آماده بازدید علاقمندان است.
آذرنیا از عموم علاقمندان دعوت نمود صبحها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور در این نمایشگاه، تبریز را از زاویه لنز دوربین عکاسانی از تمام شهرهای ایران تماشا نموده و با ارائه پیشنهادهای خود به برگزاری هرچه پربارتر جشنواره های آتی یاری رسانند. مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین علت برگزاری این نمایشگاه در محل یادمان مفاخر آذربایجان را نزدیکی به بخشی از فرهنگ و تاریخ تبریز دانست و تصریح کرد: یادمان مفاخر آذربایجان محل دفن بزرگانی همچون باقرخان سالار ملی، برادران نخجوانی از بنیان گزارن کتابخانه مرکزی تبریز، حاج رضا طوبی و آیت الله شهیدی می باشد و باید از این ظرفیت برای معرفی تبریز بهره برد.
گفتنی است در این نمایشگاه ۱۶۰ عکس مختلف منتخب دوره های قبلی جشنواره عکس فیروزه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.