کد خبر : 1445
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1393 - 5:45

نجفی: دخالت در انتخابات هئیت رئیسه شورا به هیچ عنوان قابل قبول نیست

نجفی: دخالت در انتخابات هئیت رئیسه شورا به هیچ عنوان قابل قبول نیست

شهردار تبریز گفت: جایگاه قانونی هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر صرف نظر از هر نام و نشانی که باشد برای شهرداری مهم و محترم است.

 دکتر صادق نجفی روز گذشته در جمع مدیران شهرداری با بیان اینکه سازو کار قانونی ارتباط شهرداری و شورای اسلامی شهر مشخص و محرز است خاطرنشان کرد: هر ارتباطی خارج از این مسیر قانونی، فعالیت شهرداری وشورا را تحت الشعاع قرار داده و باعث انحراف از روند خدمتگذاری خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: اعضای هئیت رئیسه شورا به عنوان منتخب منتخبان شهروندان محور مهم تعامل شهرداری و شورای شهر هستند.

نجفی تاکید کرد: فعالیت مدیران بخش های مختلف نباید به گونه ای باشد که شائبه حمایت از فرد خاصی را در اذهان عمومی ایجاد کند چرا که برای شهرداری آنچه که مهم است جایگاه قانونی هئیت رئیسه شوراست نه عناوین و اشخاص.

وی تاکید کرد: مدیران بخش های مختلف شهرداری باید معطوف فعالیت های عمرانی حوزه خود باشند و در صورت وقوع هرگونه عمل خارج از روال قانونی با موارد تخطی برخورد قاطع می شود.

گفتنی است پیش از سخنان شهردار کلانشهر تبریز مدیران بخش های مختلف شهرداری و مناطق مختلف گزارشی از کارهای عمرانی و اقدامات در خصوص برگزاری هفته نکوداشت تبریز ارائه نمودند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.