کد خبر : 1450
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 18:35

خطیبی: آماتور باشیم مقابل نفت مسجد سلیمان می بازیم / چرا هواداران نمی آیند؟

خطیبی: آماتور باشیم مقابل نفت مسجد سلیمان می بازیم / چرا هواداران نمی آیند؟

آی نیوز – اختصاصی: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: اگر بازیکنان آماتور فکر کنند و در باد برد تیم تراکتور مقابل صبا بخوابیم در مقابل نفت مسجد سلیمان بازنده می شویم.

رسول خطیبی گفت: به بازیکنان گفته ام که بازی گذشته تمام شده است و تنها باید به بازی های بعدی فکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم نفت مسجد سلیمان قطعا برای کسب امتیاز به تبریز می آید گفت: مطلقا نمی خواهیم در تبریز به حریفان امتیازی بدهیم و سه امتیاز بازیهای تبریز مال تراکتورسازی است.

خطیبی افزود: بازیکنان در هفته گذشته خوب بازی کردند اما این دلیل نمی شود که مغرور شوند و این هفته بازی را شل بگیرند تیم ما یک تیم آماتور نیست و برای ما هر بازی مهم است.

رسول خطیبی گفت: من از خاک پاک تبریزم و افتخار می کنم که فوتبالم را از همین شهر و با جوانان این شهر شروع کرده ام. تمام تلاشم این است که کارم را به بهترین نحو ممکن انجام دهم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنان تراکتور امسال بهترین نتایج پنج هفته اول تراکتور در طی چند سال گذشته را بدست آورده اند اما باز هم هوادارمان آنچنان که باید نیست و باید بسیار بیشتر از این تعداد را در ورزشگاه ببینیم. نمی دانم چه دلایلی باعث شده تعداد هوادارانمان کم شود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: البته در این میان شیطنت برخی ها و همچنین سیاه نمایی ها و حاشیه سازی های اول فصل و پیش از فصل تاثیر داشته است اما امیدوارم شاهد باشیم که هواداران دوباره استادیوم یادگار را پر کنند.

خطیبی افزود: از هواداران می خواهم با حضور در ورزشگاه تیم خود را تنها نگذارند و مطمئن باشند که حضورشان انگیزه مضاعفی به تک تک بازیکنان می دهد.

خطیبی اظهار داشت: برای ما نام تیم ها فرقی ندارد و برای برد به میدان می رویم و هدف کسب سه امتیاز بازیهاست هرچند این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتند.

وی در پایان گفت: شاید مشکلات هواداران زیاد باشد، شاید اتوبوس کم باشد شاید رفتارها آنچنان که دوست دارید نباشد اما طرفدار واقعی کسی است که همواره پشت تیمش باشد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کیوان پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۳۸

با سلام,
شاید مشکلات هواداران زیاد باشد، شاید اتوبوس کم باشد شاید رفتارها آنچنان که دوست دارید نباشد اما طرفدار واقعی کسی است که همواره پشت تیمش باشد. ( کاملا موافقم )