کد خبر : 14506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 5:58

شهردار کلانشهر تبریز درگذشت خیر تبریزی و کارآفرین برتر ایران را تسلیت گفت

شهردار کلانشهر تبریز درگذشت خیر تبریزی و کارآفرین برتر ایران را تسلیت گفت

مهندس ایرج شهین باهر با صدور پیامی، درگذشت خیر و کارآفرین برتر صنعت آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

image

مهندس ایرج شهین باهر با صدور پیامی، درگذشت خیر و کارآفرین برتر صنعت آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش آی نیوز، در متن پیام مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

کان من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

به نام‌های نیک که می‌رسیم، واژه‌ها رنگی دیگر می‌گیرند. نام‌های بزرگی که در ظرف مکان و زمان، رنگ نمی‌بازند، انسانهای نیک و خیراندیش سرمایه و گنجینه ارزشمند جامعه‌اند که فکر، عمل و هستی خود را خالصانه در راه خدمت به خلق الله هزینه می‌کنند.

سعادتمند، کسی‌ست که در انتهای زندگی فانی، با چهره‌ای درخشان و سربلند به دیدار پروردگار می رود. اینان که از آنچه داشته‌اند در راه رضای خدا، انفاق و معامله‌ای پر سود کردند. این افراد هم بنایی زرنگار از انسانیت، کرامت و سخاوت در این جهان به یادگار نهادند و هم نام نیک و سرافرازی و سربلندی با خود به ابدیت بردند. میهن اسلامی ما همواره شاهد ایثار و فداکاری‌های چنین مردان و زنان مومن و وارسته‌ای‌ است.

خبر درگذشت بزرگمرد صنعت آذربایجان “سیدرضا مقیمی اصل” عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست هرآنچه را خداوند بزرگ مقدر نماید و برآنچه که اراده و حکمتش تعلق گیرد تغییری نیست .

مهندس مقیمی، از نیکان امینی بود که در عین تمکن مالی، لحظه‌ای از کمک به محرومان و دست‌گیری از نیازمندان غافل نشد، بزرگمرد عرصه خیر و کرامت و نیکوکاری و مردی از تبار پاکی، مهربانی و مردم‌داری که تا واپسین لحظات عمر شریفش مشغول خدمت به خلق‌‌الله و عرصه صنعت بودند.

زبان قاصرمان در فقدان این گوهر گرانبهای انسانیت، معرفت و اسوه‌ ایثار و فداکاری بند آمد و غم هجرش سنگین و قلم از وصف خوبیهایش عاجز مانده است.

آرزو می‌کنیم که وسعت صبر خانواده‌ی این عزیز به اندازه‌ی دریای غمشان باشد. با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح این عزیز از دست رفته را قرین رحمت و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

اینجانب ضایعه درگذشت این انسان والا و شخصیت ارزشمند اجتماعی را که در عمر شریف خود بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمتگزاری به فرزندان این مرزو بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند به خانواده، بستگان، عموم خیران، خادمان، شهروندان تبریزی و صنعتگران کشور تسلیت عرض نموده، امید دارم خدمات مجاهدانه مرحوم مغفور شجره طیبه دنیا و آخرت ایشان خواهد گردید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.