کد خبر : 1452
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 7:22

باقرنیا: بازیکنان بومی و جوان نفت نیاز به فرصت دارند/ تراکتور مدعی اصلی قهرمانی

باقرنیا: بازیکنان بومی و جوان نفت نیاز به فرصت دارند/ تراکتور مدعی اصلی قهرمانی

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان گفت: میانگین سنی بازیکنان ما کم است و علاوه بر آن اکثر بازیکنان ما لیگ یکی هستند که کارمان را در برابر تراکتورباتجربه سخت می کند.

عبدالمجید باقرنیا افزود: تیم تراکتورسازی تبریز از زمانی که دوباره به لیگ برتر فوتبال صعود کرده است همواره جز مدعیان بوده است و بازی در مقابل این تیم آن هم در تبریز و در برابر تماشاگران پرشور آن همواره برای هر تیمی سخت بوده است.

وی با اشاره به اینکه اگر حمایت هواداران با تراکتورسازی باشد امسال نیز از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود گفت: من روزهای خوبی را در تبریز داشته ام و به طور قطع می گویم اگر هواداران کنار این تیم باشند این تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

اگر بتواند حمایت هوادار را بدنبال خود داشته باشد قطعا امسال از مدعیان قهرمانی خواهند بود . من روزهای بسیار خوبی را در تبریز سپری کرده ام و همیشه خاطره خوبی از آن در خاطر دارم مطمئنم اگر از تیم تراکتورسازی حمایت شود این تیم یکی از مدعیان قهرمانی امسال است .

وی در خصوص جو استادیوم های کشور گفت: متاسفانه در برخی استادیوم ها جو خاص و غیر معقولی بوجود می آید که به جای حمایت از تیم از شخص خاصی حمایت می کنندما باید به این فرهنگ برسیم که از یک شخص در چهارچوب تیم حمایت کنیم نه اینکه تیم را فدای شخص خاص بکنیم

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.