کد خبر : 14578
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 3:08

کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با مسافرین برگزار شد

کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با مسافرین برگزار شد

شهریارنیوز: کارگاه آموزشی ” تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با مسافرین “با حضور ۶۱ نفر از رانندگان مسیر تندرو و واحد دربستی اتوبوسرانی تبریز در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای

کارگاه آموزشی ” تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با مسافرین “با حضور ۶۱ نفر از رانندگان مسیر تندرو و واحد دربستی اتوبوسرانی تبریز در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در آستانه بازگشایی مدارس به همت واحد آموزش شرکت، کارگاه آموزشی با موضوع” تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با مسافرین “با حضور ۶۱ نفر از رانندگان مسیر تندرو و واحد دربستی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر برگزار گردید.در ابتدای کارگاه نوتاش معاون اجرایی، اتوبوسرانان را سفیران ایمنی و سلامت عنوان و بر رسالت سنگین آنان در امر خدمات رسانی و جابجایی مسافرین در شرایط مختلف اب و هوایی و ترافیک سنگین تاکید کرد.

در ادامه باقرپور از اساتید دانشگاهی، رانندگی را جزء شغلهای سخت برشمرد که نیاز به تمرکز و تجسم قوی دارد و تمامی حواس ۵ گانه راننده را درگیر مینماید. وی همچنین  بر نقش و جایگاه شرکت واحد اتوبوسرانی در جامعه اشاره و اظهار داشت شرکت واحد اتوبوسرانی و کارکنان آن از خدوم ترین افراد جامعه به شمار می آیند که با  رعایت شاخص های اخلاق و برخورد مناسب با شهروندان و مسافرین عزیز می توانند به اهداف سازمانی خود دست یابند.

باقرپور مباحث اخلاقی در بین شهروندان بویژه رانندگان را امری لازم برشمرده و تاکید کرد رانندگان باید با صبر وحوصله کافی در تکریم ارباب رجوع و سعی در جلب رضایت  شهروندان کوشش نمایند تا خود نیز از لحاظ حرفه کاری از سلامت روان و جسم  بهره مند شوند .

وی در ادامه توضیحات مفصلی در خصوص برخی تکنیکهای روانشناسی از جمله شناخت انواع ابراز خشم و وراههای کاهش استرس شغلی و سلامت روان، لیست نمودن مواردی که باعث عصبانیت می شود و پیدا نمودن راهکاریی برای حذف آن، شناخت افکار منفی و کاهش آن،  اهمیت ندادن به قضاوت های نادرست دیگران و عدم برداشت منفی از رویدادها و…… ارائه کرد.

در پایان این کارگاه رانندگان سوالات و مشکلات  خود را عنوان و راهکارهای عملی و کاربردی برای هر یک ارائه شد. 

image image image image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.