کد خبر : 147
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 - 10:02

جواد شهلایی: بازشدن دوباره درهای باشگاه شهرداری به نفع ورزش تبریز است

جواد شهلایی: بازشدن دوباره درهای باشگاه شهرداری به نفع ورزش تبریز است

مدیر کل اسبق اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی اظهار داشت: سال جاری سال خوبی برای فوتبال استان بود نائب قهرمانی دوباره تیم تراکتورسازی و همچنین حضور این تیم در بازیهای آسیایی و از سوی دیگر صعود تیم گسترش فولاد به لیگ برتر به همراه شهرداری تبریز نشان از رشد و توسعه باشگاههای تبریز دارد.

جواد شهلایی با اشاره به تحرکات تغیرات روی داده در تیم تراکتورسازی در فصل جاری اظهار داشت: به عنوان یک دوستدار و دلسوز فوتبال تبریز امیدوارم تیم تراکتورسازی در فصل جاری حضور قدرتمندی هم در مسابقات لیگ برتر و هم مسابقات آسیایی داشته باشد و یک جام قهرمانی به تبریز به ارمغان بیاورد.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران در خصوص رای صادر شده در خصوص شهرداری تبریز اظهار داشت: در مورد تیم شهرداری قطعا نباید با این شدت برخورد می شد اما در حال حاضر امیدوارم با درایت و بینش شهردار تبریز این قضیه به نفع ورزش و فوتبال تبریز حل و فصل شود و درهای باشگاه شهرداری به روی خیل ورزشکاران دوباره گشوده شود.
دکتر جواد شهلایی با اظهار تاسف از وضعیت بوجود آمده در خصوص باشگاه شهرداری اظهار امیدواری نمود: امیدواریم مسئولان استانی و شهردار محترم با تصمیم منطقی شاهد باز شدن دوباره درهای باشگاه شهرداری به روی دهها و صدها ورزشکار تبریزی باشیم.
مدیر کل اسبق تربیت بدنی آذربایجان شرقی در مورد تیم گسترش فولاد اظهار داشت: در مورد تیم گسترش فولاد اخبار نگران کننده ای مبنی بر واگذاری و عدم تیم داری به گوش می رسید که خوشبختانه در حال حاضر این مسائل رفع شده است و انشالله در فصل جاری شاهد حضور این تیم در لیگ برتر خواهیم بود.
وی با تقدیر از نوع نگاه مسئولان ارشد استانی به مقوله ورزش و فوتبال اظهار داشت: مدیران ارشد استان و مدیران باشگاهها بخصوص بخش خصوصی تلاش زیادی در استان انجام می دهند که شایسته تقدیر است.
وی به حضور بازیکنان و مربی بومی در تیم گسترش فولاد تبریز اشاره کرد و گفت: رسول خطیبی فرزند خلف تبریز و آذربایجان است و حضور و وجود فرد متعصب و فرهیخته ای مانند او در گسترش فولاد و فوتبال تبریز باعث بوجود آمدن امید و اعتماد به نفس در دل بازیکنان و مربیان بومی آذربایجان شده است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: شایسته است مسئولان ارشد استانی و همچنین مدیران باشگاه گسترش فولاد با تشویق و حمایت از این مربی نشان دهند که ارزش و قدر تلاشها و زحمات این فرزند خلف تبریز و آذربایجان را می دانند.
دبیر اسبق هیات فوتبال آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز
اظهار داشت:
تیم ماشین سازی پیشینه و شناسنامه فوتبال تبریز است و لزوم توجه و احیای دوباره آن بر هیچ کس پوشیده نیست. باید مسئولان استان شرایطی را بوجود بیاورند که این باشگاه با سابقه، مردمی و پرطرفدار به روزهای اوج خود برگردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳

با سلام
از حمایت آقای دکترشهلایی از تیم شهرداری تشکر می کنیم

گروهی از حامیان ورزش سه شنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

تمام سعی ما حمایت از جناب آقای دکتر شهلایی جهت تحقق اهداف ایشان می باشد. با تشکر