کد خبر : 1472
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 6:41

باشگاه‌هایی که در رده پایه فعالیت کنند بودجه می گیرند

باشگاه‌هایی که در رده پایه فعالیت کنند بودجه می گیرند

 

 

 

کفاشیان: برای هر بازیکن شناسنامه تشکیل می‌شود/ این فستیوال کاری اساسی برای آینده فوتبال است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فستیوال ملی و بین‌المللی زیر دوازده‌سال پایه برای هر بازیکن شناسنامه‌ای تشکیل می‌شود.

 علی کفاشیان در مراسم افتتاحیه دومین فستیوال ملی و بین‌المللی فوتبال پایه زیر دوازده سال گفت: باید به تیم‌های پایه توجه بیشتری شود و با انجام یک کار خوب و ارزنده، بازیکنان را پرورش داد. برگزاری این فستیوال یک کار ارزنده برای آینده فوتبال ایران است.

وی افزود: برای تمام بچه‌های حاضر در جشنواره شناسنامه تشکیل داده و نحوه رشد و پیشرفت آنها را به طور دائم پیگیری می‌کنیم. استان‌هایی که در این رده به فعالیت خود ادامه می‌دهند تشویق خواهند شد، همچنین سازمان لیگ درصدی از بودجه لیگ برتر و لیگ یک را برای باشگاه‌هایی که در رده پایه فعالیت می‌کنند درنظر می‌گیرد. با توجه به شناسنامه‌ای که تشکیل می‌شود مشخص است که چند درصد از این بازیکنان پرورش پیدا می‌کنند و به همین خاطر این بودجه به باشگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که در رده پایه فعالیت داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: این جرقه‌ای برای فوتبال پایه است که باید الان استفاده شود. باشگاه‌ها فقط نباید به فکر تیم بزرگسالان و گرفتن بازیکنان بزرگ باشند، بلکه آنها باید در این رده هم فعالیت کنند که این اتفاق برای آینده خودشان هم خوب است. فدراسیون تأکید شدید بر انجام این کار دارد.

کفاشیان در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان ۳۲ استان در این رقابت‌ها در این فستیوال حضور دارند، بخشی در فدراسیون وجود دارد که مربوط به تربیت ناظر و مدرس است، ما تازه در شروع کار هستیم و از این مدرسان برای پرورش بازیکنان استفاده خواهیم کرد، امیدواریم این فعالیت تداوم پیدا کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.