کد خبر : 1473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 7:12

خبر خوش / محدودیتی برای تماشاگران تراکتور در آزادی وجود ندارد

خبر خوش / محدودیتی برای تماشاگران تراکتور در آزادی وجود ندارد

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال گفت: محدودیتی برای تعداد طرفداران تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس وجود ندارد و معنی ندارد که ورزشگاه خالی باشد و طرفدار پشت درهای ورزشگاه بماند.

غلامرضا بهروان با اعلام اینکه پرسپولیس نمی‌تواند محل اسکان هواداران تراکتورسازی را انتخاب کند گفت: محل اسکان هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه را را باشگاه پرسپولیس انتخاب نمی‌کند

غلامرضا بهروان در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت حضور هواداران تراکتورسازی بیشتر از ۱۰ درصد در استادیوم به آنها جا داده خواهد شد، گفت: وقتی هواداران به استادیوم می‌آیند و در ورزشگاه‌ هم صندلی خالی وجود دارد به نظر شما نباید راه بدهیم؟ قانون می‌گوید تیم میهمان ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خواهد داشت و تیم میزبان ۹۰ درصد اما اگر در استادیوم صندلی خالی وجود داشته باشد و هواداران تراکتورسازی بیایند مگر می‌شود آنها را راه نداد؟

وی ادامه داد: کجای قانون فوتبال ما نوشته که استادیوم باید خالی باشد؟ اگر ورزشگاه خالی است و هواداران تراکتورسازی هم می‌آیند بجای آن که پشت در تجمع کنند آنها را داخل استادیوم راه می‌دهیم چرا که فوتبال خوب تماشاگر هم می‌خواهد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اظهارداشت: در شهرستان‌ها هم ما به همین گونه عمل کردیم البته باید بگویم دستورالعمل این موضوع را داریم که اگر هواداران تیم میزبان ۹۰ درصد ظرفیتشان را پر نکنند می‌توانیم هواداران تیم میهمان را بیشتر راه بدهیم. موضع ما هم همین است و نباید هواداری را که این همه راه به استادیوم می‌آید عذاب بدهیم.

بهروان درباره اینکه گفته می‌شود کنسرت موسیقی آذری در استادیوم آزادی پخش خواهد شد، تصریح کرد:قرار است این کنسرت به دو زبان فارسی و آذری باشد نه اینکه فقط آذری باشد و می‌خواهیم فضای شادی در استادیوم بوجود بیاید که البته برنامه‌ریزی این کار هم با کمیته فرهنگی سازمان لیگ است.

بهروان درباره اینکه گفته می‌شود هواداران تراکتورسازی را در جای هواداران استقلال جای خواهند داد آنهم در حالیکه پرسپولیس باید محل اسکان انها را مشخص کند، تصریح کرد: در این باره نه ما تصمیم می‌گیریم و نه پرسپولیس بلکه نیروهای یگان‌ویژه تصمیم می‌گیرند که هواداران کجا بنشینند چرا که باید هواداران هر دو تیم در امنیت کامل باشند و این جداسازی بر عهده آنهاست.

وی در پایان درباره درخواست باشگاه سپاهان برای تعویق دیدارش مقابل ملوان خاطرنشان کرد: مصوبه ۳ بازیکن در تیم ملی برای تیم امید است آنهم در حالیکه سپاهان دو بازیکن در تیم امید دارد و یک بازیکن در تیم جوانان و با این شرایط این اتفاق رخ نمی‌دهد و سپاهانی‌ها با ما همکاری کردند که جای تشکر دارد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.