کد خبر : 14814
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 9:40

تجلیل شهردار تبریز از کارمندان نمونه شهرداری/ امنیت شغلی کارکنان شهرداری تبریز باید تأمین شود

تجلیل شهردار تبریز از کارمندان نمونه شهرداری/ امنیت شغلی کارکنان شهرداری تبریز باید تأمین شود

شهریارنیوز: شهردار تبریز از کارمندان نمونه شهرداری این کلانشهر تجلیل کرد.

image

شهردار تبریز از کارمندان نمونه شهرداری این کلانشهر تجلیل کرد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری تبریز با بیان اینکه تمامی کارکنان شهرداری در این برهه از زمان عملکرد خوبی داشتند، اظهار کرد: شهرداری تبریز بیش از ۳۰۰ نوع مأموریت را دنبال می کند که شاید در این راه با کاستی هایی مواجه شود اما با این حال عملکرد کارکنان شهرداری در این برهه از زمان، عملکرد مطلوبی بوده است.

وی با بیان اینکه کارمندان یک مجموعه به عنوان ویترین آن مجموعه محسوب می شوند، ادامه داد: زمانی که ارباب رجوع وارد مجموعه ای می شود، کل مجموعه را با رفتار یک کارمند ارزیابی می کند که کارمندان باید تلاش کنند تا امتیازات خوبی برای سازمان خود کسب کنند چرا که عملکرد هر کدام از کارکنان برای یک مجموعه تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار تبریز بر انضباط، تعصب سازمانی و وجدان کاری کارکنان تأکید کرد و گفت: این مسائل برای یک کارمند مسئله مهمی است که باید به سازمان خود متعصب باشد که در این راستا سازمان و کارکنان رفتار متقابل خواهند داشت.

وی همچنین ادامه داد: امنیت شغلی پرسنل شهرداری تبریز باید تأمین شود تا تمامی نیروها و پرسنل تعصب بیشتری برای سازمان خود داشته باشند که در این راستا باید اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخورد صادقانه با ارباب رجوع راه حل تمامی مشکلات است، تصریح کرد: باید به اصول و چارچوب ها پایبند بود و در راستای تعاملات انسانی و احترام به هم نوع ثابت قدم باشیم و با رفتار و برخورد صادقانه مشکلات ارباب رجوع را حل و فصل کنیم.

مهندس شهین باهر در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه رکود اقتصادی و گرانی به عملکرد شهرداری تبریز نیز تأثیرگذار بوده، اظهار کرد: اگر تمامی بودجه سال ۹۷ محقق شود، با توجه به گرانی موجود تنها می توانیم یک پنجم برنامه پیش ببریم که بنابراین باید دست به دست دهیم تا از این جنگ اقتصادی سربلند خارج شویم.

وی در ادامه افزود: متوسط معوقه حقوق شهرداری های کلانشهرهای کشور دو و نیم ماه تا ۹ ماه است و یا از طریق فروش اوراق یا دریافت وام، حقوق پرسنل خود را پراخت می کنند که خوشبختانه شهرداری کلانشهر تبریز در این رابطه با هیچ مشکلی مواجه نیست که این مسئله زیرسایه تلاش مدیران و کارکنان شهرداری تبریز صورت گرفته است.

در ادامه این آیین، اکبر پورخردمند، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با بیان اینکه این مراسم در جهت تقویت وجدان کاری، ارج نهادن به خدمات ارزنده و تشویق کارکنان خدوم برگزار شد، اظهار کرد: باید از کارمندان نمونه قدردانی شود تا این کارکنان الگویی برای سایر کارکنان شده و توان و انگیزه سازمانی نیز افزایش یابد.

وی افزود: انضباط اداری، وجدان کاری، مهارت شغلی و ارتقای بهره وری از جمله معیارهای انتخاب کارمند نمونه در شهرداری تبریز است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.