کد خبر : 14883
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 9:53

بررسی راهکارهای همکاری پتروشیمی و شهرداری تبریز/ منافع کمک به شهرداری به شهروندان می‌رسد

بررسی راهکارهای همکاری پتروشیمی و شهرداری تبریز/ منافع کمک به شهرداری به شهروندان می‌رسد

در دیدار شهردار کلانشهر تبریز و مدیرعامل پتروشیمی، راهکارهای همکاری دوطرف در مسایل زیست محیطی و پروژه های شهری بررسی شد.

در دیدار شهردار کلانشهر تبریز و مدیرعامل پتروشیمی، راهکارهای همکاری دوطرف در مسایل زیست محیطی و پروژه های شهری بررسی شد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در بازدید از کارخانه پتروشیمی تبریز اظهار داشت: انتظار داریم پتروشیمی باتوجه به ظرفیت بزرگ و رسالتی که در حوزه اجتماعی دارد در حوزه های مختلف به شهرداری کمک کند.

وی در عین حال یادآور شد: البته بخشی از این همکاری ها باتوجه به ضوابط قانونی و بخشی نیز به رسالت اجتماعی پتروشیمی مربوط خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به احداث  پل بزرگ طبیعت و امکان مشارکت پتروشیمی در این پروژه اظهار داشت: طرح هایی از۱۲۰شرکت داخلی و خارجی به شهرداری تبریز ارسال شده و قصد داریم در آینده  نزدیک عملیات احداث پل بزرگ و مدرن طبیعت تبریز را آغاز نماییم.

image

وی همچنین در پاسخ به درخواست مدیرعامل پتروشیمی تبریز مبنی بر نامگذاری و طراحی یکی از میادین شهر برای صنایع استان اظهار داشت: پیشنهاد خوبی است و ما نیز پیگیر طراحی های لازم و همچنین نامگذاری یکی از میادین شهر در این راستا خواهیم بود.

مهندس شهین باهر در بخش دیگری از سخنان خود پتروشیمی تبریز را ظرفیت بزرگی برای شهر و استان دانست و افزود: این مجموعه بزرگ اقتصادی باتوجه به صادرات محصولاتش به ۳۶ کشور جهان در مراودات داخلی و بین المللی نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه رویه شهرداری تبریز، بر تعامل با تمام دستگاه‌ها استوار است گفت: معتقدم تک تک ارگان ها باید در حوزه های مختلف شهرداری را همراهی کنند.

مهندس شهین باهر ادامه داد: هر کمکی که به شهرداری صورت گیرد در حقیقت به  شهرو خودمان کمک کرده ایم و باعث پیشرفت شهرمان شده ایم.

شهردار تبریز گفت: شهرداری مجموعه ای است که به تمامی حوزه ها خدمات ارائه‌ می دهد و شهروندان عزیز به طور ملموس خدمات شهرداری را احساس می کنند.

وی افزود: متاسفانه گاهی اوقات نیازهای مردم درنظر گرفته نشده و طی دهه های گذشته بدبینی دربین مردم درخصوص این نهاد ایجاد شده است.

image

شهین باهر تصریح کرد: در حالی که اگر به خواسته های مردم احترام گذاشته و آن ها را در اولویت خود می گذاشتند امروز شاهد بدبینی بین مردم برای این نهاد در سطح کشور نبودیم .

“سیاوش درفشی” مدیرعامل پتروشیمی تبریز نیز در این دیدار ضمن برشمردن فعالیت های این شرکت اظهار داشت: پتروشیمی بخشی از تبریز است و آماده است اگر کمکی از دستش برمی آید برای مردم انجام دهد.

وی افزود: حدود ۲۵۰۰ نفر بصورت مستقیم  در این مکان اشتغال دارند و قصد داریم در آینده نیز ظرفیت های کاری خود را تا دو برابر افزایش دهیم.

درفشی ضمن اظهار خرسندی از حضور شهردار کلانشهر تبریز در مجموعه پتروشیمی بر آمادگی این مجموعه برای همکاری در حوزه های مختلف تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.