کد خبر : 1491
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 9:09

نجفی:صحبت‌هایم در صحن شورا «اتمام حجت» بود / شهروندان سامانه ۱۳۷ را تشریفاتی قلمداد نکنند

نجفی:صحبت‌هایم در صحن شورا «اتمام حجت» بود / شهروندان سامانه ۱۳۷ را تشریفاتی قلمداد نکنند

  شهردار تبریز گفت: تقویت ابعاد نظارتی، در کنار وظایف متعدد عمرانی و اجتماعی، از محورهای مورد توجه شهرداری تبریز است.

دکتر صادق نجفی پس از پایان جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، به خبرنگار شهریار گفت: مطالب عنوان شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر، اتمام‌حجت شهرداری با دست‌های ناپاکی است که برای تعدی به حقوق شهروندان، جایگاه خود را در حفاظ‌‌های امن و آهنین احساس می کنند.

وی متذکر شد: به عنوان شهردار، از هیچ تلاشی برای برخورد با تخلف فروگذار نخواهم بود اما بار دیگر تاکید می‌کنم که برای تحقق آرمان «شهرداری بی‌تخلف» نیازمند یاری اعضای شورا و عموم شهروندان تبریزی هستیم.

نجفی یادآور شد: در این راستا تقویت راهکارهای ارتباطی شهروندان و شهرداری، مورد توجه شهرداری تبریز است،

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم امکانات و تجهیزات ارتباطی شهرداری از قبیل سامانه‌های اینترنتی، سامانه ۱۳۷، درگاه‌های نظرخواهی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری و صندوق‌های متعدد انتقاد و پیشنهاد را به هیچ‌عنوان تشریفاتی و سوری قلمداد نکنند؛ چرا که تمهیدات ارتباطی شهرداری در بخش‌های مختلف حراست و نظارت، سازمان آمار و فنآوری و روابط‌عمومی، ملزم به رصد نظرات شهروندان، حتی در جزئی‌ترین موارد هستند.

نجفی خاطرنشان کرد: به شخصه ریزترین انتقادات عنوان شده از سوی شهروندان در خصوص تخلف، کم‌کاری یا سایر نکات پیشنهادی را پیگیری کرده و در روند تصمصم‌سازی‌ها اعمال می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ارتباط شهرداری با شورای اسلامی شهر، یک ارتباط منسجم، تعریف‌شده و قانون‌مند است.

شهردار تبریز با بیان این که حرکت در هر مسیری به جز این مسیر قانونی، تاثیر سوء بر کارکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد داشت، تاکید کرد: آن‌جا که احساس کنیم ارتباطات فراقانونی مدیران با اعضای شورای اسلامی شهر، قابل تحمل نیست، با مدیر متخلف خداحافظی می‌کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.