کد خبر : 14918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 4:06

تغییراتی در کادر فنی نداریم

تغییراتی در کادر فنی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بااشاره به اینکه یک مربی بدنساز به جمع مربیان تیم اضافه شده است از عدم تغییرات در کادر فنی این تیم خبر داد….

آی نیوز: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بااشاره به اینکه یک مربی بدنساز به جمع مربیان تیم اضافه شده است از عدم تغییرات در کادر فنی این تیم خبر داد.

رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز که این روزها سخت در تلاش است تا تیمش را آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر کند، درباره شرایط ماشین‌سازی پس از حضور او به‌عنوان سرمربی تیم، می‌گوید: «ماشین‌سازی تیم خوبی است. من در این چند روزی که کنار تیم هستم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر زمان لازم را داشته باشیم در ادامه می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. به دنبال این هستیم که با آرامش و تمرینات بیشتر مشکلات‌مان را برطرف کنیم و با انسجام تیمی بهتر بتوانیم در لیگ برتر نتایج به مراتب بهتری کسب کنیم و به موفقیت برسیم.»

مهاجری درباره دستیاران خود در ماشین‌سازی هم توضیح می‌دهد: «تغییر آنچنانی در کادر فنی نداریم. آقای بخشی‌زاده که از مربیان خوب فوتبال تبریز است، همچنان در کنار ما خواهد بود و فقط آقای جودکی‌نژاد به‌عنوان مربی بدنساز به جمع ما اضافه شد.»

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.