کد خبر : 1492
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 9:16

ضرورت تملک خانه باقرخان سالار ملی / مسئولان در مورد دریاچه ارومیه فقط شعار می دهند

ضرورت تملک خانه باقرخان سالار ملی / مسئولان در مورد دریاچه ارومیه فقط شعار می دهند

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر ضرورت تسریع تملک خانه تاریخی باقر خان سالار ملی تاکید کرد.

 دکتر حبیب شیری آذر با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز و اختصاص اعتبار برای خرید خانه تاریخی باقرخان از شهردار تبریز درخواست نمود در این خصوص اهتمام ویژه ای به خرج دهند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تقدیر از شهردار کلانشهر تبریز گفت: در سایه مدیریت شهردار تبریز شهرحالت عمرانی و کارگاهی پیدا کرده است و در این خصوص خواهشمندم شهردار از کسانی که به صورت شبانه روزی در این پروژه ها تلاش می کنند به صورت ویژه تقدیر نماید.
حبیب شیری آذر با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه گفت: این وظیفه ماست که از شورای شهرداری بودن خارج شده و به دیگر مسائل شهر و استان توجه داشته باشیم.
وی با انتقاد از انفعال و سکوت مسئولان ذیربط در خصوص دریاچه ارومیه گفت: پیشنهاد می کنم شورای شهر هر مسئولان مرتبط با دریاچه ارومیه را به جلسات شورا دعوت کنیم و از تریبون عمومی به آنان تذکر دهیم.
وی افزود: مردم از شعار دادن برخی مسئولان خسته شده اند و نباید برخی از افرادی که وظایفی در خصوص دریاچه ارومیه دارند هی شعار بدهند. مردم باید بدانند آیا مسئولان می خواهند دریاچه احیا شود یا نه!
وی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های انجام گرفته در چرم شهر تبریز خواستار حل مشکلات آب، برق و گاز در بزرگترین شهرک مبل کشور که با صدها میلیارد تومان هزینه احداث شده است، شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.