کد خبر : 1500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 16:19

تاسیسات دریایی نتوانست مقابل دبیری مقاومت کند

تاسیسات دریایی نتوانست مقابل دبیری مقاومت کند

تیم فوتسال دبیری تبریز قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال در دیداری پرهیجان با شکست تاسیسات دریایی در خانه خود به صدر جدول نزدیکتر شد.

تیم فوتسال دبیری تبریز با مربیگری حسین شمس و در جدالی حساس و پرهیجان توانست تیم تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه دبیری تبریز، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه دیدار دو تیم فوتسال دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار گردید و در پایان دیدار تیم فوتسال دبیری تبریز توانست با نتیجه ۵ بر ۲ تیم فوتسال تاسیسات را شکست دهد.

گلهای تیم دبیری تبریز را در این دیدار محمد کوهستانی در دقیقه ۱۶، رشید قلی پور در دقیقه ۱۹، گل بخودی محمد زارعی بازیکن تاسیسات در بیست و پنجمین دقیقه بازی و بابک اکبری و فرید نمازی در دقایق ۳۲ و ۳۷ به ثمر رساندند. برای تیم تاسیسات دریایی تهران نیز احمد عباسی و وحید شمسایی در دقایق سوم و نوزدهم بازی گلزنی کردند.

پیش از آغاز دیدار بین دو تیم باشگاه دبیری با اهدا کادو و دسته گل از وحید شمسایی سرمربی فصل پیش این تیم تقدیر و خوش آمد گویی کرد و وحید شمسایی نیز با دسته گل در نیمکت تیم دبیری حضور یافت و از انان تشکر کرد.

خسوس سرمربی تیم ملی از تماشاگران ویژه این دیدار بود. در دقایق ابتدایی این بازی تمشاگران حاضر در ورزشگاه وحید شمسایی را برای دقایقی تشویق کردند و در آخرین دقیقه نیمه اول نیز وحید شمسایی پس از زدن گل دوم از نقطه پنالتی به تیم فصل گذشته اش خوشحالی گلزنی از خود نشان نداد. نظری دروازه بان فصل پیش تیم دبیری تبریز در این دیدار نیمکت نشین بود.

با این پیروزی تیم دبیری تبریز خود را تا رتبه سوم جدول رده بندی لیگ بالا کشاند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.