کد خبر : 1505
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 12:15

رسول خطیبی: برخورد با دایی توهین آمیز و زشت بود/ در خانه امتیاز نمی دهیم

رسول خطیبی: برخورد با دایی توهین آمیز و زشت بود/ در خانه امتیاز نمی دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شان علی دایی که شخصیت بزرگ فوتبالی کشورمان است و در دنیا نیز شناخته شده است بالاتر از این است که با این نوع برخوردها بخواهند او را از میدان بدر کنند.

رسول خطیبی در کنفرانس پیش از بازی با راه آهن و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخوردی که با علی دایی شد اصلا برخورد درست و مناسبی نبود و با این کار به کل مربیان ایران توهین کردند آقایان قطعا در آینده به زیانهای این کار خود بیشتر پی خواهند برد.

وی گفت: مربی فقط یک ساک دارد و بزرگترین مربیان هم می آیند و روزی میروند اما این نوع برخورد در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد شد ونه اهالی فوتبال و نه هواداران فوتبال کشور این برخورد با این مرد را از یاد نخواهند برد.

خطیبی گفت: من برای علی دایی ناراحت نیستم من برای اخلاق و شرافت فوتبال ناراحتم که از راههای نادرست به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: درخشان باید این را همواره به یاد داشته باشد که اگر او در تیم پرسپولیس نتیجه نگیرد همین برخورد در انتظار خودش هم هست .

خطیبی گفت: به نظرم مربیان و فوتبالی ها در این مورد نباید سکوت کنند و به دنبال این باشیم که سازوکار و ساختارهای مشخصی برای این نوع مواقع تعریف کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تیم تراکتورسازی گفت: خوشبختانه تیم روند رو به رشدی دارد و کسب سه امتیاز ها روحیه خوبی در تیم پدیدار ساخته است ، با لطف خدا این هفته تمرینات خوبی داشته ایم و قطعا برای کسب ۳ امتیاز بازی می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سه برد متوالی نباید بازیکنان و ما را مغرور نماید گفت: اعتقاد دارم تا به حال کاری نکرده ایم چراکه باید کسب این امتیاز ها تا هفته های آخر این روند ادامه یابد .

خطیبی در خصوص تعویض احمد آل نعمه در بازی با پرسپولیس گفت : هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی هایی هست که روز یک بازیکن نیست ، آل نعمه از بازیکنان خوب ما است ولی در آن بازی به این جمه بندی رسیدیم که او را عوض کنیم . ولی مشکل خاصی وجود ندارد و انشاالله طبق برنامه از بازیکنانمان استفاده می کنیم .

خطیبی در پایان در خصوص جلسه مسئولین تیم با نیروی انتظامی گفت : ما در نشستی که با مسئولین نیروی انتظامی و یگان ویژه داشتیم توافقات خوبی حاصل شد و آنها قول دادند تا به زودی مشکلات موجود را حل کنند چراکه آنها نیز همانند ما دوست دارند تا سکوهای یادگار امام را پر ببینیم .

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طراحی سایت ارزان پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

انشاا.. با کمک و برخورد مناسب یگان های مسول در ورزشگاه ، باز هم بتونیم ورزشگاه رو پر از جمعیت ببینیم