کد خبر : 1509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 8:36

اعتلای جایگاه نامی شهر تبریز با برگزاری «هفته نکوداشت»

اعتلای جایگاه نامی شهر تبریز با برگزاری «هفته نکوداشت»

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برگزاری نکوداشت تبریز، رویداد مهمی تاریخی است که  علاوه بر تبیین گذشته پرافتخار شهر تبریز، ارتباطات ملی و بین المللی شهر تبریز را افزایش خواهد داد.

دکتر اکرم حضرتی، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی بین مسئولان و فعالان فرهنگی، در کنار معرفی ظرفیت‌ها، میراث و قابلیت‌های شهر تبریز در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی در جریان برگزاری نکوداشت، موجب اعتلای جایگاه نامی شهر تبریز و توسعه  زمینه‌های گردشگری این شهر خواهد شد.
وی ادامه داد: اهداف و ضرورت‌های هفته نکوداشت در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شده است.
حضرتی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در کنار افتخار به گذشته تاریخی شهر تبریز باید همت و تلاش خود را برای برداشتن گام‌های بزرگ و اساسی قوت ببخشیم.
وی تصریح کرد: ترمیم و اصلاح چالش‌های فرهنگی و اجتماعی، نیازمند یکپارچه‌سازی اقدامات و اجتناب از رویکردهای جزیره‌ای در عملکرد دستگاه‌های مختلف فرهنگی است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر این که حوزه‌های فرهنگی باید طبق سند جامع فرهنگی تدوین و اجرا شوند، متذکر شد: در طراحی برنامه‌های فرهنگی باید نیازهای اساسی هر یک از محلات تفکیک و احصا شده و برنامه‌ریزی‌ها نیز طبق همین تفکیک، مشخص شود؛ چرا که نمی‌توان برای کلیت شهر، یک برنامه واحد در نظر گرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.