کد خبر : 1511
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 9:47

«هفته نکوداشت تبریز» زمینه‌ساز تقویت دیپلماسی شهری خواهد بود

«هفته نکوداشت تبریز» زمینه‌ساز تقویت دیپلماسی شهری خواهد بود

 مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، هفته نکوداشت تبریز را زمینه‌ساز تقویت دیپلماسی شهری خواند.

میراعتماد عمادی  با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تعدد و تنوع مدعوین و فعالان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از کشورهای مختلف، فرصت ارزشمندی برای توسعه ارتباطات شهر تبریز با شهرهای مختلف جهان خواهد بود.
وی با اشاره به حضور میهمانانی از کشورهای روسیه، فرانسه، فلسطین، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، بلاروس، تاتارستان، تاجیکستان و همچنین شهرهای خواهرخوانده تبریز در هفته نکوداشت گفت: حضور متمرکز مهمنانان خارجی در کنار برنامه‌های متعدد فرهنگی تدوین شده، قطعا معرف پیشینه پرافتخار و قابلیت‌های ارزشمند شهر اولین‌ها در مرزهای دوردست خواهد بود.
عمادی با تاکید بر این که دستاوردهای نکوداشت، محدود به مدت چند روزه برگزاری نیست، اظهار داشت: رصد مناسبات فرهنگی شهرداری تبریز با شهرهای منتخب و برگزیده جهان در یک سال اخیر بارز بوده و در مدت برگزاری نکوداشت، به اوج خود خواهد رسید.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز ادامه داد: این فرصت ارزشمند ارتباطاتی، زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های شهرداری تبریز در سایر حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در سطح بین‌المللی خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به نشاط فضای خبری و اطلاع رسانی شهر تبریز در آستانه نکوداشت اشاره و خاطرنشان کرد: همت رسانه‌ای عموم خبرنگاران و اصحاب مطبوعات به خصوص در هفته‌های اخیر، پشتوانه ارزشمندی برای مدیران و مجریان بخش‌های مختلف نکوداشت تبریز به شمار می‌رود.
عمادی ادامه داد: بدون شک تدوام این اهتمام فرهنگی، نیاز مهم هفته نکوداشت تبریز برای رسیدن به اهداف زمان‌بندی شده است.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با اشاره به پوشش خبری برنامه‌های مختلف هفته نکوداشت از شبکه های مختلف سراسری داخلی و برون‌‌مرزی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، شبکه‌های جام‌جم ۱، ۲ و ۳، المنار، المیادین، پرس‌تیوی، آسیاتیوی، در کنار شبکه های شما و سیمای سهند مرکز آذربایجان‌شرقی، به پوشش هفته نکوداشت تبریز خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، پیشتاز اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف نکوداشت بوده و در هفته‌های گذشته، با تهیه و اجرای برنامه‌های مختلف در نوبت‌های صبحگاهی و شبانگاهی، اهداف و برنامه‌های این رویداد ارزشمند فرهنگی را تبیین کرده‌است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.