کد خبر : 15267
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 7:03

جلسات ویدئو کنفرانسی شورای عالی استانها با شوراهای سراسر کشور

جلسات ویدئو کنفرانسی شورای عالی استانها با شوراهای سراسر کشور

شهریارنیوز:مشاور رئیس شورای عالی استانها از برگزاری نشست‌های تخصصی و رایزنی میان شورای عالی استانها با شورای اسلامی استانها، شوراهای اسلامی بخش، شهر و روستا با روش

image

مشاور رئیس شورای عالی استانها از برگزاری نشست‌های تخصصی و رایزنی میان شورای عالی استانها با شورای اسلامی استانها، شوراهای اسلامی بخش، شهر و روستا با روش ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش آی نیوزبه نقل از ایسنا،سید سعید چوبداری در این باره گفت: شورای عالی استانها با هدف تبادل تجارب و تعامل حداکثری و هم اندیشی برای حل مسائل مدیریت شهری کشور، طرح جلسات ویدئو کنفرانس با شوراهای اسلامی کشور را  آغاز کرده است و از ظرفیت تکنولوژی روز برای هم افزایی نهاد شورا و  پیشرفت جایگاه شوراها نهایت استفاده را خواهد کرد.

وی با اشاره به کم هزینه بودن طرح تعامل از طریق ویدئو کنفرانس و صرفه جویی در وقت اعضای شوراها از توسعه این جلسات خبر داد و افزود: شورای عالی استانها به عنوان نهاد فرادستی با برگزاری کمیسیون های تخصصی میان بخش های مختلف این شورا و اعضای شوراهای کشور موضوع هماهنگی بیشتر و هم افزایی و تبادل تجربیات را پیگیری خواهد کرد.

چوبداری با تاکید بر لزوم هم فکری و تعامل حداکثری اعضای خانواده بزرگ شوراهای اسلامی  کشور برای ارتقا جایگاه شوراها افزود این موضوع در دستور کار شورای عالی استانها در دوره پنجم قرار دارد و انشاالله با همکاری همه اعضای شوراهای کشور محقق خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای عالی استان ها، چوبداری جلسات برگزار شده از طریق ویدئو کنفرانس میان رئیس شورای عالی استانها و روسای شوراهای اسلامی استانهای کشور را مفید ارزیابی کرد و گفت در جلسات برگزار شده مشکلات این شوراها به طور مستقیم به اطلاع رئیس شورای عالی استانها رسید و در زمینه این مشکلات تبادل نظر و چاره‌جویی انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.