کد خبر : 15274
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 4:07

شروع عملیات زیرسازی مسیر اصلی خلجان به طول ۳۵۰ متر

شروع عملیات زیرسازی مسیر اصلی خلجان به طول ۳۵۰ متر

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۷ تبریزگفت: به منظور حل مشکل موجود در مسیر اصلی خلجان و بعداز اتمام جدول گذاری و آبروسازی، عملیات زیرسازی مسیر توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز آغاز

شهردار منطقه ۷ تبریزگفت: به منظور حل مشکل موجود در مسیر اصلی خلجان و بعداز اتمام جدول گذاری و آبروسازی، عملیات زیرسازی مسیر توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز آغاز شده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور مرتفع ساختن مشکلات موجود در مسیر اصلی خلجان، عملیات جدول گذاری و آبروسازی آن توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری به اتمام رسیده و در حال حاضر عملیات زیرسازی آن در حال اجراست که بعد از اتمام آن آسفالت ریزی مسیر شروع خواهد شد.

وی افزود: عملیات جدول گذاری این مسیر به طول ۳۵۰ متر به اتمام رسیده و به دلیل اینکه در این مسیر نیاز به اصلاح و  توسعه شبکه آب بود جهت شروع عملیات زیرسازی  منتظر اتمام عملیات توسعه زیرساخت های موجود در مسیر توسط اداره مربوطه بودیم که در حال حاضر با اتمام این عملیات زیرسازی مسیر شروع شده است.

فرخی تصریح کرد: در این طرح تلاش داریم با استفاده از امکانات موجود و مشارکت اهالی منطقه گام هایی در جهت مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی این محل بر داریم.

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.