کد خبر : 15280
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 5:07

خلق فضای نوستالژیک زیبا برای گرفتن عکس های یادگاری در تفرجگاه عینالی

خلق فضای نوستالژیک زیبا برای گرفتن عکس های یادگاری در تفرجگاه عینالی

شهریارنیوز: با تکمیل المان خانه قدیمی تفرجگاه عینالی، این خانه به مکانی زیبا برایبرای گرفتن عکس های یادگاری و معرفی هرچه بیشتر تفرجگاه عینالی تبدیل شده است.

با تکمیل المان خانه قدیمی تفرجگاه عینالی، این خانه به مکانی زیبا برایبرای گرفتن عکس های یادگاری و معرفی هرچه بیشتر تفرجگاه عینالی تبدیل شده است.

 با تکمیل المان دائمی خانه قدیمی در تفرجگاه عینالی و ایجاد فضای نوستالژیک شاهد استقبال خوب گردشگران و گرفتن عکس های یادگاری در محوطه آن هستیم بی شک این عکس‌ها بعنوان ابزار تبلیغی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری این تفرجگاه می باشند.

 با احداث دو اتاق به متراژ ۲۵ مترمربع با استفاده از متریال طبیعی همچون خشت و گل و تیرهای چوبی این خانه مناسب برای ایجاد آتلیه عکس می باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند در محوطه داخلی و بیرونی این خانه قدیمی عکس یادگاری داشته باشند و تجربه حضور خود در تفرجگاه زیبای عینالی تبریز را ثبت کنند.

 این عکس‌ها بویژه عکس با لباس محلی و سنتی آذربایجان که اخیراً مورد توجه گردشگران قرار گرفته به‌خودی‌خود ابزار تبلیغی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بومی منطقه است زیرا علاوه بر زنده کردن خاطرات گذشته برای گردشگران ، فرهنگ و هنر استان را در حافظه‌ گردشگران ثبت می‌کند.

image image image image image image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.