کد خبر : 1530
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 14:58

نکوداشتی برای تبریز/ خیابانهای تبریز در قرق اتومبیل های کلاسیک و قدیمی

نکوداشتی برای تبریز/ خیابانهای تبریز در قرق اتومبیل های کلاسیک و قدیمی

 

 

 

همزمان با برگزاری هفته نکوداشت تبریز امروز عصر خیابانهای تبریز شاهد رژه اتومبیل های کلاسیک و قدیمی بود.

عصر روز جمعه ۲۱ شهریور ماه و در راستای هفته نکوداشت تبریز بیش از ۲۰۰ اتومبیل کلاسیک و قدیمی تبریز با گذر از خیابانهای مختلف تبریز  حال هوای خاصی به شهر بخشیدند.
بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این رژه اتومبیل های فوق بعد از ظهر روز جمعه با عبور از مسیرهای خیابان ائل گلی ، پل کابلی، فلکه های مخابرات، بزرگ و معلم ولیعصر، پارک پروین اعتصامی، بلوار ۲۹ بهمن، فلکه دانشگاه وارد چهارراه آبرسانی تبریز شدند.
رژه اتومبیل های فوق سپس از مسیر خیابانهای امام خمینی، چهارراه منصور، خاقانی، دانشسرا، میدان شهدا، ارتش تا میدان ساعت تبریز ادامه یافت و در ادامه نیز این اتومبیل ها با گذر از خیابانهای ۱۷ شهریور ، خیابان آزادی و چهارراه شریعتی در محل عمارت جدید شهرداری تبریز حضور یافتند.
در پایان مراسم رژه ماشین های کلاسیک و قدیمی تبریز که در محوطه عمارت شهرداری تبریز برگزار شد، از سوی شهردار کلانشهر تبریز لوح تقدیری به شرکت کنندگان  در این مراسم اهدا گردید.

وجود بیش از صدهها ماشین قدیمی و کلاسیک در تبریز که عمر بسیاری از آنها بیش از نیم قرن می باشد باعث گردیده است تا یکی از بهترین موزه های اتومبیل کلاسیک کشور و منطقه در تبریز و در آستانه هفته نکوداشت تبریز مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.